Så blev min smukke dejlige mand 30år idag 
Igår fik vi endelig taget røven på ham og overraskede ham med spisen på kroen i nabobyen. Hans forældre stod og gemte sig men havde stilt en masse gaver på bordet hi hi... Der kom vi.. han havde Madeleine i armene fordi hun havde lige hilst på julemanden inden vi gik derhen, hvilket havde hylet tjeneren helt ud af den, for vi gik jo den forkerte vej 
Men ind kom vi, og han havde slet ikke set den komme
Endelig kunne jeg overraske ham på hans "fødselsdag"
Baby sov så fint i liften mens vi spiste frokost og fik hygget om Martin 
Hans mor havde lavet en mappe med ALT fra fødsel til NU, lige fra navle klemmen, det tøj han havde på, små sko, den klamme bamse
og billeder i lange baner af min smukke mand, helt fra lille til stor. Martin har altid troet at de var gået til i branden eller forsvundet under alle de indbrud, men nix.. Svigermor havde passet godt på værdierne 
Han blev sååååååå glad, og så fik jeg endelig set ham som lækker lille lyshåret svensker dreng 

Det bedste var så at JEG havde lavet en fotobog til ham på nettet over vores 5årige lange forhold, så det faldt helt godt i hak med han livs bog 
Idag har jeg så vækket ham med boller og kakao (som han ELSKER) og Madeleine har sunget for ham, med hendes helt egen babysang 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld