Hurra Hurra Hurrraaaaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. december 2010

2babygirls

Så blev min smukke dejlige mand 30år idag

Igår fik vi endelig taget røven på ham og overraskede ham med spisen på kroen i nabobyen. Hans forældre stod og gemte sig men havde stilt en masse gaver på bordet hi hi... Der kom vi.. han havde Madeleine i armene fordi hun havde lige hilst på julemanden inden vi gik derhen, hvilket havde hylet tjeneren helt ud af den, for vi gik jo den forkerte vej

Men ind kom vi, og han havde slet ikke set den komme  Endelig kunne jeg overraske ham på hans "fødselsdag"

Baby sov så fint i liften mens vi spiste frokost og fik hygget om Martin

Hans mor havde lavet en mappe med ALT fra fødsel til NU, lige fra navle klemmen, det tøj han havde på, små sko, den klamme bamse  og billeder i lange baner af min smukke mand, helt fra lille til stor. Martin har altid troet at de var gået til i branden eller forsvundet under alle de indbrud, men nix.. Svigermor havde passet godt på værdierne

Han blev sååååååå glad, og så fik jeg endelig set ham som lækker lille lyshåret svensker dreng

Det bedste var så at JEG havde lavet en fotobog til ham på nettet over vores 5årige lange forhold, så det faldt helt godt i hak med han livs bog

Idag har jeg så vækket ham med boller og kakao (som han ELSKER) og Madeleine har sunget for ham, med hendes helt egen babysang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

TinaPina

Altså Tina næste gang du skal giftes så bliver det altså med mig!

Rigtig mange gange tillykke med Martin!!

Anmeld

19. december 2010

Mother-love

tillykke til ham

og sikke nogle dejlige overraskelser han har fået sig...

Anmeld

19. december 2010

bøgelund

en fantastisk kone han har.. det ser bare rigtig hyggeligt ud.. og god ide med den bog om jeres "rejse" sammen..

må jeg spørge hvad den bla indeholdte?? Ville ikke ane hvad jeg skulle putte i..  

tillykke med ham.. 

Anmeld

19. december 2010

2babygirls

TinaPina skriver:

Altså Tina næste gang du skal giftes så bliver det altså med mig!

Rigtig mange gange tillykke med Martin!!

Hihi, man må vel godt giftes to gange bare det er hver sit køn

Anmeld

19. december 2010

2babygirls

en fantastisk kone han har.. det ser bare rigtig hyggeligt ud.. og god ide med den bog om jeres "rejse" sammen..

må jeg spørge hvad den bla indeholdte?? Ville ikke ane hvad jeg skulle putte i..  

tillykke med ham.. 

Jamen vi har kørt utallige ture DK rundt, så der var en masse billeder, vores tur il Cypern, Vores vielse, Fødslen af Madeleine, Vores Katte, Martin der sover utallige af gange , Min brors bryllups

Bare en masse billeder af vores forhold... Er en værre paparazzi

Den endte på 74 sider så det løb op i 500kr  men det hele værd i forhold til hvor mange billeder der er i den, og med hårdt cover..

Inde på cewefotobog.dk  men skal bare lige greje det, så bliver den ret kreativ.

Anmeld

19. december 2010

bøgelund

Tina&Martin skriver:

Jamen vi har købt utallige ture DK rundt, så der var en masse billeder, vores tur il Cypern, Vores vielse, Fødslen af Madeleine, Vores Katte, Martin der sover utallige af gange , Min brors bryllups

Bare en masse billeder af vores forhold... Er en værre paparazzi

Den endte på 74 sider så det løb op i 500kr  men det hele værd i forhold til hvor mange billeder der er i den, og med hårdt cover..

Inde på cewefotobog.dk  men skal bare lige greje det, så bliver den ret kreativ.

nå okay.. en masse billeder.. jeg var ovre i ting som gamle bio billetter, koncert billetter mv du havde gemt.. 

men vi er ikke voldsomt gode til at tage billeder herhjemme.. men det skal vi i gang med, for det er en vildt god ide..

Anmeld

19. december 2010

2babygirls

bøgelund1 skriver:

nå okay.. en masse billeder.. jeg var ovre i ting som gamle bio billetter, koncert billetter mv du havde gemt.. 

men vi er ikke voldsomt gode til at tage billeder herhjemme.. men det skal vi i gang med, for det er en vildt god ide..

Det gemmer jeg skam også.. boner fra vores middage ude, og bio billetter og alllt muligt =) men de ligger i en kasse

Anmeld

19. december 2010

Maja88

stort tillykke med ham

Anmeld

19. december 2010

bøgelund

Tina&Martin skriver:

Det gemmer jeg skam også.. boner fra vores middage ude, og bio billetter og alllt muligt =) men de ligger i en kasse

hold da fast.. en rigtig samler du er. jeg kyler alt sådan noget ud.. men skide god ide..  

kunne da kun ha faldet i god jord.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.