juletræ og holdbarhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.548 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Risen

Kan vi godt købe juletræet i dag, uden det vil drysse og fæle på fredag? - Hvilken en sort kan du bedst lide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

dorthemus

Ja det tror jeg sagtens I kan

Jeg gider nu ikke rødgran selvom det er det originale juletræ..er mere til de drysfri nordmannsgran

Anmeld

19. december 2010

Laulund87

dorthemus skriver:

Jeg gider nu ikke rødgran selvom det er det originale juletræ..er mere til de drysfri nordmannsgran

nordmannsgran er bare det flotteste..

Anmeld

19. december 2010

Laulund87

Vores juletræ ligger udenfor og kommer ind den 23.

Anmeld

19. december 2010

NoName

dorthemus skriver:

Såååå enig....

synes en rødmann hurtig bliver såååå trist...

jeg har en nordmann stående og har haft en HEL uge nu.... ikke en enste nål er faldet af.... skjøønt

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

Risen skriver:

Kan vi godt købe juletræet i dag, uden det vil drysse og fæle på fredag? - Hvilken en sort kan du bedst lide?

Hvis I tager ud og køber et fæld-selv træ, så er I helt sikre på at det fint holder julen over.
Vi har selv været ude og fælde i dag og har fået en dejlig ædelgran.
Men hos os skal træet også holde fra det bliver taget ind den 22. dec til den 6. januar med.
En friskfældet ædelgram kan sagtens holde inden døre nytåret over uden vand, og hvis man vander det, står det flot hele juleperioden ud.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2010

Fines mor

Vi har været ude og fælde idag, og fik en Nordmans gran for 50 kr. Den er ca. 150 cm. :-) VI tager det ind d. 23 dec, ligenu ligger det i vores lade og tørre, da det var fyldt med sne:-)

Anmeld

19. december 2010

Diana...

ork ja vi plejer at have oppe fra 1 december af. I år er det først kommet op for ca en uge siden. Men prøv at se om du ikke kan finde et som ikke har lidt så meget frost og sne efter det er blevet fældet, det har vores og man kan godt se på det efter det kommet ind i varmen at det har taget lidt skade det drysser mere og mange af grenene er bukket. 

Anmeld

19. december 2010

Moaaar <3

Risen skriver:

Kommer an på hvor varmt der er hos jer og tørt, her i huset har vi det meget varmt og tørt så selvom vi har norman tørre det hurtigt desværre, vi henter juletræ imorgen også kommer det først ind den 24 hvor det bliver pyntet.

Anmeld

19. december 2010

tinasmor

Vi har købt vores den 1. dec. Vi har sådan en fod hvor man hælder vand i. Det er stadigvæk smadder flot. Det har næsten ikke drysset (men selvfølgelig lidt) Det holder snildt en uge mere hvorefter det ryger ud (25 om aftenen) Sidste år havde vi lavet den fejl at sætte det tæt på en radiator. Big mistake, skulle jeg hilse og sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.