gormiti...en gave til den hurtige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.083 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Lone Jakobsen

min søn fik denne i gave her til morgen, men han har lige fået en magen til, den kan ikke byttes, så vi besluttede at forære den væk, derfor:

er der nogen der mangler en hurtig julegave til en dreng på 4-7 år, så kan denne afhentes gratis, eller sendes mod betaling af porto. eneste krav er at min søn modtager et billede hvor gaven pakkes op

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

morNov2010

hvor er det en flot ting at gøre.

Håber den går til en rigtig dejlig lille dreng, FRA en rigtig dejlig lille dreng, hvis mor lærer ham nogle rigtig gode værdier.

Knus og glædelig jul.

Anmeld

19. december 2010

Lone Jakobsen

morNov2010 skriver:

hvor er det en flot ting at gøre.

Håber den går til en rigtig dejlig lille dreng, FRA en rigtig dejlig lille dreng, hvis mor lærer ham nogle rigtig gode værdier.

Knus og glædelig jul.

tak for de søde ord

Anmeld

19. december 2010

Lunae

Respekt til dig og din søn - hvor er det fint, at i vil hjælpe andre

Anmeld

19. december 2010

Kongmulle

nutche skriver:

min søn fik denne i gave her til morgen, men han har lige fået en magen til, den kan ikke byttes, så vi besluttede at forære den væk, derfor:

er der nogen der mangler en hurtig julegave til en dreng på 4-7 år, så kan denne afhentes gratis, eller sendes mod betaling af porto. eneste krav er at min søn modtager et billede hvor gaven pakkes op

hejsa.jeg har en dreng der ville blive rigtig glad for den. Vil gerne betale porto

Anmeld

19. december 2010

Lone Jakobsen

Kongmulle skriver:

hejsa.jeg har en dreng der ville blive rigtig glad for den. Vil gerne betale porto

det lyder dejligt. jeg prøver om den kan være i en A4 kuvert, og så får jeg den lige vejet og gjort klar imorgen. men hvornår skal den senest sendes for at nå frem?

Anmeld

19. december 2010

Lone Jakobsen

Lunae skriver:

Respekt til dig og din søn - hvor er det fint, at i vil hjælpe andre

tak skal du have

har prøvet at lære dem hvordan man kan hjælpe fattige børn, her var en mulighed han kunne forstå, og han var vild med ideen.

også derfor der er krav om billede af modtageren

Anmeld

19. december 2010

Kongmulle

nutche skriver:

det lyder dejligt. jeg prøver om den kan være i en A4 kuvert, og så får jeg den lige vejet og gjort klar imorgen. men hvornår skal den senest sendes for at nå frem?

Uha mange tak

Hvis jeg når at få den inden juleaften,så får han den der.

Jeg ved ikke hvad post danmarks skæringsdato er.

Hvordan med adresse og dit konto nummer og den slags?

Anmeld

19. december 2010

Lone Jakobsen

jeg sender dig en mail imorgen når jeg har fået pakken vejet. så overfører du pengene, og når jeg kan se dem på min konto, så sender jeg pakken

men kan det ikke nåes inden jul er det vel næsten ligemeget. de var ment som en julegave til en fattig dreng

Anmeld

19. december 2010

Kongmulle

nutche skriver:

jeg sender dig en mail imorgen når jeg har fået pakken vejet. så overfører du pengene, og når jeg kan se dem på min konto, så sender jeg pakken

men kan det ikke nåes inden jul er det vel næsten ligemeget. de var ment som en julegave til en fattig dreng

det er bare i orden, kan du se min email herinde eller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.