Iphone4 ejere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Lunae

Hej Tøser!

Jeg har en Iphone 3, hvor jeg har et sort hylster til. Nu er det så sådan, at jeg har bestilt en Iphone4, men hylsteret passer ikke til 4eren.

Til jer, som har en Iphone4. Hvordan beskytter i jeres telefon? har i hylster eller cover eller hvordan?

Meget gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

LRJ

Lunae skriver:

Hej Tøser!

Jeg har en Iphone 3, hvor jeg har et sort hylster til. Nu er det så sådan, at jeg har bestilt en Iphone4, men hylsteret passer ikke til 4eren.

Til jer, som har en Iphone4. Hvordan beskytter i jeres telefon? har i hylster eller cover eller hvordan?

Meget gerne billeder

Jeg har købt et lyserødt "cover" i gummi til den

Anmeld

19. december 2010

Mutti2B

Lunae skriver:

Hej Tøser!

Meget gerne billeder

Jeg har et hylster der er beregnet til 3'eren og det passer fint til 4'eren

Anmeld

19. december 2010

Lunae

Mutti2B skriver:

Jeg har et hylster der er beregnet til 3'eren og det passer fint til 4'eren

må man se ?

Anmeld

19. december 2010

sarahb

et godt tip.
på ebay fået covers skærme og alt til iphone til inden pengen mellem 1-10 dollar for det du vil ha..

Anmeld

19. december 2010

Lunae

sarahb skriver:

et godt tip.
på ebay fået covers skærme og alt til iphone til inden pengen mellem 1-10 dollar for det du vil ha..

Tak for tippet - det er super lækkert, når folk vil dele ud af deres viden omkring tilbud og udsalg

Anmeld

19. december 2010

sarahb

Lunae skriver:

Tak for tippet - det er super lækkert, når folk vil dele ud af deres viden omkring tilbud og udsalg

har købt så mange covers med similisten, covers til ipad.. Mellem 6 kr og 60 kr.. Det er super billigt. Godt nok kan leveringstiden være nogle uger, men skidt med det når det er SÅ billigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.