Termin i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Rsa

... Men absolut intet der tyder på, at baby har lyst til at komme ud nu... Gik over tid med min første og går helt sikkert også over denne gang 

Havde nu heller ikke gjort mig nogle forhåbninger, men et eller andet sted vil det være rart at babyen kommer af sig selv - gerne inden d.23 december, heh

Men må nok vente til den igangsættelsesdato vi har fået der pålyder sig d.27 december... Det er selvfølgelig også rart at have en dato at se frem til, som kun er 8 dage over tid.
Men lidt utålmodig er man vel altid

Om ikke andet kan jeg nu nyde juleferien sammen med min store dreng og få hygget lidt med ham inden den lille kommer og tager moars tid

God jul til jer derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Baby2010/2013

Rsa skriver:

... Men absolut intet der tyder på, at baby har lyst til at komme ud nu... Gik over tid med min første og går helt sikkert også over denne gang 

Havde nu heller ikke gjort mig nogle forhåbninger, men et eller andet sted vil det være rart at babyen kommer af sig selv - gerne inden d.23 december, heh

Men må nok vente til den igangsættelsesdato vi har fået der pålyder sig d.27 december... Det er selvfølgelig også rart at have en dato at se frem til, som kun er 8 dage over tid.
Men lidt utålmodig er man vel altid

Om ikke andet kan jeg nu nyde juleferien sammen med min store dreng og få hygget lidt med ham inden den lille kommer og tager moars tid

God jul til jer derude

Hej med dig

Står i helt samme situation som dig, havde termin igår, men nej heller ingen tegn. Vi må hellere lige sende en kæmpe sky af ve-støv afsted til hinanden, du får min her

Jeg håber virkelig også på senest d.23 dec.

God fødsel til dig, som jeg håber venter lige om hjørnet, og god jul

Anmeld

19. december 2010

Rsa

Puster alt mulig ve-støv afsted....

Anmeld

19. december 2010

Persille83

Uha kender det godt

Har ikke termin før på onsdag, men hun må da gerne snart dukke op. Ellers må hun gerne lige vente til efter juleaften

Anmeld

19. december 2010

anjada

Jeg havde termin d. 14/12, og er super utålmodig nu... Jeg gik 14 dage over ved min første graviditet, og det kan jeg bare ikk overskue hvis jeg skal igen. Men det føles nok værre denne gang, fordi vi nærmer os jul med hastige skridt, og vil da gerne have det overstået inden... Og jeg glæder mig bestemt også til at få min krop tilbage... Håber at vores små nisser er i vores arme d. 24 og ikk i maven endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.