Altså, når der er "større ting i gære" herhjemme, og Kenneth (det må være en mande-ting), sjovt nok kan væve lidt i, hvad der skal siges eller gøres, og hvis jeg ikke selv har mulighed for at bringe budskabet videre, så har jeg før givet et brev med, som han har afleveret. Og ellers ville jeg selv ringe derhen.
Ikke at Kenneth ikke er en SUPER FAR, og gør det helt utrolig godt.
Men der er bare nogle ting (næsten alle, sshh, hehe), hvor man som MOR føler, at man er nødt til at være med indover.
Fx. da jeg var på job i sidste uge, og de ringede fra børnehaven og sagde, at Bianca var syg. Da hentede Kenneth dem. Men jeg ringede selv lige derhen for at høre, "hvor galt" det stod til.......For Kenneth kan nemt lige komme til at glemme at spørge til en ting eller tjekke efter en ting ....og sådan er det jo ind imellem, selv for mig selv. Men der er bare nogle gange nogle informationer, som jeg godt kunne bruge, men ikke kan forvente af ham, at han har med hjem 
Så hvis det var mig der var dig, så ville jeg nok (som de andre foreslår), også lige selv ringe derhen og forklare, hvad I har gjort Jer af tanker og overvejelser omkring Liva. Så de også ved, at hun måske er lidt ekstra følsom og i bestemte situationer måske skal skånes lidt for unødig uro og halløj. Og så I er fælles om, at have et øje på hende og mærke på hende, når hun er ved at være fyldt op.
Min bekymring er ind imellem, at det nye personale ikke helt kan finde ud af at aflæse Bianca. Hun er så nem og ligetil, og det hele går bare godt .....meeeen, ja. jeg syntes måske ikke altid at de lige tolker hende rigtigt. Især i denne tid, hvor vi har forsøgt at vænne hende til toilet i stedet for ble. Det gik så godt!! Og det siger de også derhenne at det gør. Men vi kan bare mærke at hun stejler temmelig meget lige pludselig. Og hver gang vi har hentet hende, så har hun haft ble på ......Sidst kom pædagogen med en ble i hånden og sagde "hun har lavet pølser, så jeg skulle LIGE til at skifte hendes ble" .......SKIFTE DEN??? Jamen ideen var jo ligesom at den skulle tages af, og der så IKKE skulle en ny ble på - Hun bruger jo ikke ble mere, andet end når hun sover!!
Nå, men det er sogså denne sag uvedkommen....
Det var bare lige en bette nager hos mig 
Jeg ville ringe derhen og tage en snak med stue-pædagogen. Så du ved, at de ved det. Og så I kan snakke åbent om, hvordan hun virker til at have det - både derhenne og hjemme.
Og så skal det da blive såååå skønt, at holde ferie lige snart!!
Knus til Jer