ny her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2010

komodo

Nu har jeg læst med et par måneder og tænkte at det var tid til at præsentere mig selv.

Jeg hedder Henriette, er 25 år gammel og mor til 2, snart 3.

Jeg har Kaizack på 3 år, Mikai der døde i Juni næsten 7 måneder gammel og en lillebror (Kairon) på vej, med termin 1-3-11, dog skal jeg have et pks sidst i februar så der venter vi ham.

Jeg håber i vil tage godt imod mig og dele ud af alle jeres erfaringer, så vil jeg gøre det samme .

Hvis der er noget i vil vide skal i endelig bare spørge, jeg er meget åben og har masser af meninger jeg gerne deler ud af, dog altid på en pæn og sober måde.

Jeg anser mig selv for at være et positivt menneske, på trods af al den modgang jeg har mødt, og jeg håber sådan at jeg gennem mine erfaringer, måske kunne hjælpe andre.

Ved ikke hvad jeg ellers lige skal skrive, så jeg stopper bare her .

De venligste hilsner Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Janni.

komodo skriver:

Nu har jeg læst med et par måneder og tænkte at det var tid til at præsentere mig selv.

Jeg har Kaizack på 3 år, Mikai der døde i Juni næsten 7 måneder gammel og en lillebror (Kairon) på vej, med termin 1-3-11, dog skal jeg have et pks sidst i februar så der venter vi ham.

Jeg håber i vil tage godt imod mig og dele ud af alle jeres erfaringer, så vil jeg gøre det samme .

Hvis der er noget i vil vide skal i endelig bare spørge, jeg er meget åben og har masser af meninger jeg gerne deler ud af, dog altid på en pæn og sober måde.

Jeg anser mig selv for at være et positivt menneske, på trods af al den modgang jeg har mødt, og jeg håber sådan at jeg gennem mine erfaringer, måske kunne hjælpe andre.

Jamen velkommen til 

Anmeld

19. december 2010

komodo

Tak

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

komodo skriver:

Velkommen til
Jeg håber, du bliver lige så glad for at være med herinde, som jeg er.

Men hvor lyder det dog tragisk med dit barn. Har du lyst til at fortælle om det?
Og sikke nogle fine navne. Hvor stammer de fra?

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2010

komodo

Han døde af vuggedød tilbage i Juni, jeg puttede ham og da jeg skulle tage ham op var han blå og livløs, jeg prøvede med førstehjælp og ringede selvfølgelig 112 men det var for sent, han havde været uden ilt for længe, savner ham så forfærdeligt hver dag, men kunne jo være man herinde kunne møde andre i samme båd, der er ikke så mange der kan sætte sig helt ind i hvordan det er og jeg har mistet mange venner efterfølgende, så kan man jo diskutere om de kan kaldes venner..

Ja det er meget specielle navne, har selv fået godkendt dem så mine drenge er de første der hedder sådan, aner ikke hvor de kommer fra, synes bare de er pæne, og vil gerne have at alle mine drenge har kai i deres navn, så må hellere stoppe med at få børn nu, tror ikke jeg kan blive ved med at finde på

Anmeld

19. december 2010

lucas<3

komodo skriver:

hejsa med dig

rigtige velkommen her inde.

Anmeld

19. december 2010

komodo

mange tak, skal nok blive rigtig glad for at være her

Anmeld

19. december 2010

lucas<3

komodo skriver:

mange tak, skal nok blive rigtig glad for at være her

håber jeg du gør

Anmeld

19. december 2010

Noneother

Ej det var da forfærdeligt med din barn  

men velkommen til. Jeg håber du bli´r glad for siden. Her er rigtig mange søde personligheder

Anmeld

19. december 2010

Sees

Hej Henriette.

-lig velkommen til baby.dk.

Er ked af at høre den triste historie om dit barn, men håber at I alle kommer igennem sådan en tragisk hændelse.

Og sikke fantastiske navne - Hvor er du opfindesom

Håber du bliver rigtig glad for at være her - Her er mange skønne personligheder!

Mette.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.