åh hvordan er det nu det er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg havde sidste mens dag den 24 november, hvornår skal/kan jeg så teste? er det en måned efter, eller er det 28 dage efter? eller...

Jeg ved ikke hvor lang min cyklus er overhovedet, det er første måned uden p-pillerne, og kan simpelthen ikke huske det fra sidste graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg havde sidste mens dag den 24 november, hvornår skal/kan jeg så teste? er det en måned efter, eller er det 28 dage efter? eller...

Jeg ved ikke hvor lang min cyklus er overhovedet, det er første måned uden p-pillerne, og kan simpelthen ikke huske det fra sidste graviditet

Hejsa..Cyklus starter på 1. Mens dag og så varer cyklussen ca 28-32 dage.. Men hvis du lige har smidt pillerne kan der godt gå lidt tid før kroppen igen lærer at styre cyklussen selv..Håber det gav lidt svar..

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Det er næsten umuligt at sige, hvornår du har testdag så tæt på P-pillestop. Der kan jo gå op til ½ år før kroppen er normal igen Men håber da for jer, den er der igen

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

jo det hjalp faktisk en hel del, tester bare når vi når nytår så er der ihvertfald gået lang nok tid

Har kun været på p-piller i 4 måneder (har en datter på 7 måneder), så håber lidt at de ikke har nået at "sætte sig helt fast" i kroppen endnu.

1000 tak for svar, og rigtig god jul  

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det er næsten umuligt at sige, hvornår du har testdag så tæt på P-pillestop. Der kan jo gå op til ½ år før kroppen er normal igen Men håber da for jer, den er der igen

ja og sidste graviditet gik der over et år, så det er nu ikke fordi jeg har så travlt..

men det er jo bare SÅ spændene, når nu projekt baby igen er indledt

rigtig god jul til dig

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

ja og sidste graviditet gik der over et år, så det er nu ikke fordi jeg har så travlt..

men det er jo bare SÅ spændene, når nu projekt baby igen er indledt

rigtig god jul til dig

Ja, det er da forståeligt. God jul til dig og din familie også

Anmeld

18. december 2010

4kløver

lige med p-piller havde jeg taget dem i 10år og stoppede  dec 08 og var gravid i jan 09. fik lige en mens Men som manden siger skal jeg bare kigge på et par herre underbukser og så er jeg gravid.

jeg havde teste vis det var mig. de koster jo kun 20kr

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

lige med p-piller havde jeg taget dem i 10år og stoppede  dec 08 og var gravid i jan 09. fik lige en mens Men som manden siger skal jeg bare kigge på et par herre underbukser og så er jeg gravid.

jeg havde teste vis det var mig. de koster jo kun 20kr

Haha din mand er effektiv  her tog det over et år første gang, meennn kan nu også være der lige sniger sig en test i indkøbskurven imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.