Laura billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Zafir

Caroline86 skriver:

hun faldt af kælken én gang på hele turen og det var vist et rullefald fordi hun ville ud i sneen hun hvinede i hvert fald af fryd da det skete haha!

Synes det er ret flot hun selv kunne sidde der og hygge sig for det var ikke ligefrem jævnt underlag overalt hæhæ

Jeg vil også kunne sidde på en bobslæde bag ved min moar eller farmand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Caroline86

Zafir skriver:

Jeg vil også kunne sidde på en bobslæde bag ved min moar eller farmand

Daniel trak faktisk os begge to et lille stykke på vej hjem! Det var pænt hyggeligt

Anmeld

19. december 2010

Zafir

Caroline86 skriver:

Daniel trak faktisk os begge to et lille stykke på vej hjem! Det var pænt hyggeligt

Nåååeeja altså jeg har da også kørt på bobslæde som voksen - og tilmed min LILLE BITTE hvor der kun som voksen er plads til rumpen og derfor går det endnu hurtigere hehehe... (ned af).

Men da jeg var barn, blev jeg hentet på bobslæde i børnehaven, nogenange,så jeg blev trukket hele vejen gennem utterslev mose... hjem... hehe. Det var sjov.

Anmeld

19. december 2010

Caroline86

Zafir skriver:

Nåååeeja altså jeg har da også kørt på bobslæde som voksen - og tilmed min LILLE BITTE hvor der kun som voksen er plads til rumpen og derfor går det endnu hurtigere hehehe... (ned af).

Men da jeg var barn, blev jeg hentet på bobslæde i børnehaven, nogenange,så jeg blev trukket hele vejen gennem utterslev mose... hjem... hehe. Det var sjov.

feeeeeeedt! Jeg er også blevet hentet på kælk da jeg var lille

Håber også på vi kan gøre det med Laura nogen gange.. dælme lettere end at mase rundt med barnevognen

Anmeld

19. december 2010

Zafir

Caroline86 skriver:

feeeeeeedt! Jeg er også blevet hentet på kælk da jeg var lille

Håber også på vi kan gøre det med Laura nogen gange.. dælme lettere end at mase rundt med barnevognen

Ja, når det er istid i danmark, så kan man sku ligeså godt lege gamle dage

Anmeld

19. december 2010

Kruse90

årrh d skønneste unge af alle
Det ser vildt hyggeligt ud. Dejligt med en god dag, og kan godt forstå i udnyttede den

I har også fået en hel masse sne, i forhold til her

Kram

Anmeld

19. december 2010

Caroline86

Kruse90 skriver:

årrh d skønneste unge af alle
Det ser vildt hyggeligt ud. Dejligt med en god dag, og kan godt forstå i udnyttede den

I har også fået en hel masse sne, i forhold til her

Kram

tak skattepige

Jeg kan så afsløre at vi har fået endnu mere sne siden billederne blev taget!!!  OG der skulle komme mere i løbet af aftenen/natten!

Anmeld

19. december 2010

betiinsen

ej hvor er hun kær

Anmeld

20. december 2010

Enayia

Hvor er de bare gode! Ser ud til i hygger jer på den rigtig gode måde!

Anmeld

20. december 2010

Caroline86

Enayia skriver:

Hvor er de bare gode! Ser ud til i hygger jer på den rigtig gode måde!

åh, jamen det gjorde vi, putte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.