Er så taknemlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. december 2010

grinny

Nu er det jo ved at være jul, og ved denne tid bliver jeg bare så glad og lykkelig fordi det er bare den bedste tid på året.

Og så kom jeg til at tænke på jer tøser. Jeg er så taknemlig for alle de råd i har givet mig, og for alle de gange der er nogen der har svaret på en af mine tråde, også selvom der kun har været et par stykker, fordi dem der har svaret har givet mig nogle svar som jeg kunne bruge. 

Hvis jeg ikke havde baby.dk tror jeg helt sikkert at de 10 måneder vi indtil videre har brugt på PB ville ha blevet hårdere, men det er simpelthen så skønt at man kan komme ud med sine frustrationer herinde nu når det er hemmeligt for familien.

Så tak for alt tøser. Håber at kunne dele mavebilleder i 2011 med jer, fordi i er i hvert fald nogle af de første på listen

God jul til jer allesammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Bavianis

grinny skriver:

Nu er det jo ved at være jul, og ved denne tid bliver jeg bare så glad og lykkelig fordi det er bare den bedste tid på året.

Og så kom jeg til at tænke på jer tøser. Jeg er så taknemlig for alle de råd i har givet mig, og for alle de gange der er nogen der har svaret på en af mine tråde, også selvom der kun har været et par stykker, fordi dem der har svaret har givet mig nogle svar som jeg kunne bruge. 

Hvis jeg ikke havde baby.dk tror jeg helt sikkert at de 10 måneder vi indtil videre har brugt på PB ville ha blevet hårdere, men det er simpelthen så skønt at man kan komme ud med sine frustrationer herinde nu når det er hemmeligt for familien.

Så tak for alt tøser. Håber at kunne dele mavebilleder i 2011 med jer, fordi i er i hvert fald nogle af de første på listen

SIKKEN et skønt indlæg!

Det er da lige præcis derfor det bare er så skønt med det her forum.

Glædelig jul til dig også - jeg sender dig lige et par "baby-hjerter"

Knus og kram fra mig

Anmeld

19. december 2010

dorthemus

Dejligt indlæg - tak for det

Knus Dorthe

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

grinny skriver:

Glædelig jul søde ven..og rigtigt godt nytår.
Jeg håber du får et vidunderligt nyt år.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2010

roenlund

babyhjerter til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.