Hej piger.
Min skønne søn Viktor bliver 1 år d. 5 januar
. Det fejre vi med hele familien lørdag d. 8 januar. Vi bliver 34 hvis alle kommer - 10 børn, 24 voksne!
Lagkagen skal self. være en fondant kage - og har besluttet mig for det skal være én stor kage, ca. ½ bradepande størrelse. Ellers var alternativet at lave 3-4 almindelige runde lagkage størrelser, og det kræver bare endnu mere tid.
Fyldet bliver klassikeren tobleronecreme og bærmousse. (Tror det bliver jordbær, den smager altså lige en tand bedre synes jeg
)
Nå .. Men det tråden handler om, er at jeg mangler inspiration til hvordan jeg kan pynte den? Har i billeder af 1 års kager i har lavet, børnefødseldagskager generalt, eller en anden "børnevenlig" kage - eller bare en idé til hvad jeg kan lave!? Er total ide-forladt pt., og vil gerne have det planlagt - ja jeg skal have alt planlagt til punkt og prikke når jeg er gravid
.
Kom frisk med ideer piger - tak!
- Btw, så magter jeg ikke kigge 29 sider igennem i billedtråden igen. Har kigget den en gang, og synes ikke lige jeg ku samle mig om det, da der er kommentare ind i mellem - den er lidt forvirrende synes jeg .. Hihi.
Kram fra mig!
Anmeld