hvad er vigtigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. december 2010

moniquesmor

hej hvad er vigtigt synes i af have med hvad der sker med moren i de 9måneder og hvad der sker med foster de 9 måneder??

håber der nogen der vil hjælpe synes det er svært af vælge og skal op på mandag og har alt andet det er bare det jeg mangler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

moniquesmor

19. december 2010

moniquesmor

op hjælp be om

Anmeld

19. december 2010

LinLin

Tror ikke jeg forstår spørgsmålet...

Anmeld

19. december 2010

Maja88

nej heller ikke mig

Anmeld

19. december 2010

moniquesmor

DAs mor skriver:

Tror ikke jeg forstår spørgsmålet...

jeg skal til eksamen  og dum som jeg er troede jeg af gravidtet var et nemt emne..

men nu sidder jeg med 2 punkter om hvad der er de vigtigste ting af få med, omkring hvad der sker med moren og de vigtigste ting omkring fosters udvikling i de 9måneder jeg synes jo det hele er vigtigt men har 15min og har masse ting jeg også skal omkring

Anmeld

19. december 2010

LinLin

moniquesmor skriver:

jeg skal til eksamen  og dum som jeg er troede jeg af gravidtet var et nemt emne..

men nu sidder jeg med 2 punkter om hvad der er de vigtigste ting af få med, omkring hvad der sker med moren og de vigtigste ting omkring fosters udvikling i de 9måneder jeg synes jo det hele er vigtigt men har 15min og har masse ting jeg også skal omkring

Arh - på den måde

Jamen fosteret... Der er "det hele" jo vigtigt... At det går fra at være to celler der mødes til at være et lille menneske! Det er da fantastisk

Moderen... Hmmm... Den er lidt sværere. Er det mentalt eller fysisk du tænker på ?

Anmeld

19. december 2010

moniquesmor

DAs mor skriver:

Arh - på den måde

Jamen fosteret... Der er "det hele" jo vigtigt... At det går fra at være to celler der mødes til at være et lille menneske! Det er da fantastisk

Moderen... Hmmm... Den er lidt sværere. Er det mentalt eller fysisk du tænker på ?

begge del

Anmeld

19. december 2010

eElak

du bliver nødt til at få afgrænset dit emne, og få gjort klart hvilken vinkel du vil have til din fremlæggelse. 

Det er i hvert fald det som jeg ser, og som gør at jeg ikke kan komme med et reelt svar.. 

hvad går du på, siden du skal til eksamen i det emne?
har det været en del af noget undervisning?

Oplys mig... 

Anmeld

19. december 2010

betiinsen

rent psykisk ved moderen reagere man meget forskelligt. både mht. til forholdet til det foster/barn man har i maven.. nogen tager lidt afstand til det pga. forskellige ting, fordi de er bange for at miste, ikke kan forstille sig det at være mor osv. og omvendt er der nogle der bliver meget følsomme allerede få uger efter de finder ud af de er gravide..

synes det er mange ting at tage fat på mht graviditet.. en kvinde bruger jo de 9 mdr. til at indstille sig på at være mor

rent fyskisk kan du fortælle omkring det at føde og hvilke ting der rent fysisk bliver påvirket når man er gravid og det med at blive større osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.