opskrivnings ændring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

sarahb

281210 skriver:

Okay. Jeg ved ikke om man kan ønske en dp/vuggestue. Men hvis vil jeg ihvertfald ønske at vores kan komme over i egeskovs vuggestue over på den anden side af vejen.

For det er jo dejligt nemt.

du kan vælge DP eller bestemte inst. så du kan vælge den inst. du vil men vælger du DP, er det bare en Dagplejer i dit område ikke en specifik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Okay. Jeg ved ikke om man kan ønske en dp/vuggestue. Men hvis vil jeg ihvertfald ønske at vores kan komme over i egeskovs vuggestue over på den anden side af vejen.

kunne aldrig finde på at sætte albert i vuggestue men min mening(; der er dagplejer tættere på end egeskovs vuggestue

Anmeld

18. december 2010

Alberts/

sarahb skriver:

i københavns kommunes hjemmeside går du i digital pladsanvisning. Logger på med nemid og går ind på dit barns navn og så opskriv barn, så kan du ændre det.

må ind og kigge igen(:

Anmeld

18. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

kunne aldrig finde på at sætte albert i vuggestue men min mening(; der er dagplejer tættere på end egeskovs vuggestue

Nej, vuggestuen ligger ovre ved børnehaven og plejehjemmet.

Men det kommer self. an på om jeg kan blive tilbudt en DP tæt nok på, for hvis jeg skal i skole vil jeg ikke skulle op i den anden ende af byen for at aflevere ham først.

Anmeld

18. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Nej, vuggestuen ligger ovre ved børnehaven og plejehjemmet.

Men det kommer self. an på om jeg kan blive tilbudt en DP tæt nok på, for hvis jeg skal i skole vil jeg ikke skulle op i den anden ende af byen for at aflevere ham først.

ar  hsøgt i dikter kvarteret kommer ikke til at gå mere end MAX afstand som der er over til kajmumsvej,

fx de nye boliger du kan se når du kigger ud over altanen er der dagplejer,

men jeg bryder mig ikke om vuggestuer(; så vil jeg hellere gå 5 km(:

Anmeld

18. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

ar  hsøgt i dikter kvarteret kommer ikke til at gå mere end MAX afstand som der er over til kajmumsvej,

fx de nye boliger du kan se når du kigger ud over altanen er der dagplejer,

men jeg bryder mig ikke om vuggestuer(; så vil jeg hellere gå 5 km(:

Hvis der er DP'er ovre på Kaj Munks Vej så søger jeg derover.  Det skal bare ikke være for langt væk.

Anmeld

18. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Hvis der er DP'er ovre på Kaj Munks Vej så søger jeg derover.  Det skal bare ikke være for langt væk.

der er der over af, og så er der to eller 3 lige over i de nye boliger om du kan se først for ud over altanen og mange andre steder i en omkreds af 500-meter

Anmeld

18. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

der er der over af, og så er der to eller 3 lige over i de nye boliger om du kan se først for ud over altanen og mange andre steder i en omkreds af 500-meter

Nå okay.

Anmeld

18. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Nå okay.

bare søg i dikter kvarteret det forslog dorrit mig så de har jeg gjort og alt er tæt på

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

281210 skriver:

Skriv barnet op så snart du har født - jo før desto bedre!  Jeg vil dog også anbefale at lave lidt research på de forskellige steder, så du ikke blot vælger ud fra nærheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.