Kan bare ikke mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.655 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Fru Dinesen

Jaa Sorry, for det her mega triste kede sure indlæg ....

Jeg er nu Gravid i uge 35, og jeg kan bare slet ikke mere....

Jeg har så ondt hele tiden i mit skamben, bækken, og ja sorry skede ..... føler heletiden, at det tynger i min skede ... og jeg kan ikke sidde, direkte på mit skamben.

Det er 3 gang jeg er gravid, og er bare ved at køre helt ned nu ...

Kan ingen ting fortage mig, fordi jeg har så mega ondt.... bare en lille gå tur, kan få mig til at flæbe ..... 

Jeg ved godt der er folk der kæmper for at komme så langt som jeg er nu ( vores den første er lavet på fersilitet klinik)

og jeg vil ikke lyde utaknemlig, for den lille skønne gave jeg har i maven ... men syndes bare det er for hårdt nu.

ved ikke helt hvad jeg ville med det, måtte bare ha det ud af mit system ...

Nogle gode råd ????? 

Er snart pernodil (tager selvfølig kun når varmepuden slet ik virker eller virkelig sidder og tuder af smerter) /varmepude Narkoman 

Knussss Linda 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

PernilleB

Når du ikk kan holde til det mere, har man så ikk mulighed for a indlægge dig og evt sætte dig igang..?? jeg blev sat igang 6 dage før, fordi jeg abre heller ikk kunne mere... Rigtig hårdt..!!!

Så føler med dig...

Anmeld

18. december 2010

Nemesis

Åhh det var mig sidste år! Havde termin i jan. Men fødte altså 25. Dec.Men kan udemærket huske det og derfor var det også den absolut sidste vi skulle have.kan ikke give dig nogle gode råd kun en masse forståelse og fortælle dig at det går over når bebs er ude. Forstående kramsisse

Anmeld

18. december 2010

Fru Dinesen

Hvor er i søde .... 

Tror ik de vil sette mig igang i nu da jeg jo kun er 35 uger henne...

Hvad gjorde i for at holde den sidste tid ud ???? 

Og Ja det har er også ABSOLUT sidste barn min kære mand er indskrevet til at få en kastartion ( om så jeg skal tage ham til en svinefarmer og få det gjort , så bliver det gjort)

Men kan godt nok ik vente med at få den lille bezætter ud af min krop (overvejer at ringe til Ruth Evensen så kan det være der sker noget ) 

Knusss Linda 

Anmeld

18. december 2010

Lolli

Åh, hvor jeg føler med dig. Det må ikke være sjovt.

Men det er jo noget med de gerne må komme ud når du er nået til uge 37, så måske kan få lov at blive sat igang der? Så skal du "kun" udholde to uger mere.

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

Fru Dinesen skriver:

Jeg har så ondt hele tiden i mit skamben, bækken, og ja sorry skede ..... føler heletiden, at det tynger i min skede ... og jeg kan ikke sidde, direkte på mit skamben.

Kan ingen ting fortage mig, fordi jeg har så mega ondt.... bare en lille gå tur, kan få mig til at flæbe ..... 

Jeg ved godt der er folk der kæmper for at komme så langt som jeg er nu ( vores den første er lavet på fersilitet klinik)

og jeg vil ikke lyde utaknemlig, for den lille skønne gave jeg har i maven ... men syndes bare det er for hårdt nu.

Nogle gode råd ????? 

Er snart pernodil (tager selvfølig kun når varmepuden slet ik virker eller virkelig sidder og tuder af smerter) /varmepude Narkoman 

Knussss Linda 

Du får lige et forsigtigt trøstekram af mig. Jeg har selv været der, og ja, det gør bare så nas.
Men jeg synes da ligesom andre herinde, at du da hellere må få en snak med læge, jordemoder eller FG om ikke du kan blive sat igang noget før, når nu du har så mange smerter.
Jeg gik heldigvis ikke tiden ud med min den sidste, men tør da slet ikke tænke på hvor slemt det havde været, hvis jeg skulle have gået fulde 4 uger mere
Jeg kan ikke komme med ret mange gode råd, for når først det er så slemt, er der faktisk ikke rigtigt noget der hjælper tror jeg.
Men du får alle mine tanker, og så håber jeg, at der bliver fundet en løsning for dig hurtigt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. december 2010

Sofia

Forstår godt det er hårdt, der er også dage hvor jeg har så ondt i ryggen at jeg bestemt ikke synes det er sjovt at være gravid. Kan kun give dig det råd, at fokusere på målet, nemlig din lille baby Det opvejer det meste. Og så vil jeg krydse fingre for at du ikke skal gå over tid og får en rigtig god fødsel.

Anmeld

18. december 2010

Mor Christa

Fru Dinesen skriver:

Nogle gode råd ????? 

Knussss Linda 

Ihh, hvor er jeg ked af at høre om dine smerter jeg havde det samme - havde fået konstateret bækkenløsning.. jeg blev sat igang pga mine smerter i uge 38, så det kan da være du også kan blive sat igang? synes du skulle tage en snak med din læge om det- jeg er hvert fald super glad for at jeg blev sat igang

Anmeld

18. december 2010

Fru Dinesen

Det er ikke andet for en jeg må tage den snak med lægen 

Skal til vægt scanning på Mandag så tænker det er muligheden at gøre det der ...

Tak alle sammen for jeres søde søde svar 

Knussss Linda 

Anmeld

18. december 2010

Lolli

Fru Dinesen skriver:

Det er ikke andet for en jeg må tage den snak med lægen 

Skal til vægt scanning på Mandag så tænker det er muligheden at gøre det der ...

Tak alle sammen for jeres søde søde svar 

Knussss Linda 

Krydser fingre for at de har noget godt at sige til dig mandag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.