fra bryst til flaske (hurtig hjælp søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

FamilenStorm

Anonym skriver:

tænk, det har vi også spurgt os selv om

HAHAHAHHAHAHAAHA

men der er bred enighed om at hun er en skovl.....

meeen så er det jo godt man har baby.dk

Hehe.. Ja er rart med et sted man kan dele erfaringer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

nårh ja.... det kunne man selfølgelig også gøre.....

doooh, havde jeg slet ik tænkt på, ih synes det er sådan lidt sværet med hvad hvornår og hvor meget. når alle man spør (inkl. SP) siger du skal (koste hvad det koste vil) amme til bebse er 6 mdr - så havde da slet ikke tænkt på grød overhovedet....

takker

Ej, hvad er da det for noget pjat. Hvis der ikke er mere mælk eller hvis der ikke er nok næring i det, så er det da helt legitimt at starte op på grød i en alder af 5 mdr.

Laura blev ammet fuld ud til hun var 5 mdr., men da der ikke var nok næring i min mælk til at dække hele hendes behov, startede vi på grød, så hun har aldrig fået MME

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ej, hvad er da det for noget pjat. Hvis der ikke er mere mælk eller hvis der ikke er nok næring i det, så er det da helt legitimt at starte op på grød i en alder af 5 mdr.

Laura blev ammet fuld ud til hun var 5 mdr., men da der ikke var nok næring i min mælk til at dække hele hendes behov, startede vi på grød, så hun har aldrig fået MME

gav du så grød til frokost eller hvornår på dagen... har hørt at det er en skidt ide at starte med at give det om aftenen altså til vores aftensmadstid... og hvad gav du til at slukke tørsten med vand eller kamillethe???

undskyld hvis jeg spør dumt

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

gav du så grød til frokost eller hvornår på dagen... har hørt at det er en skidt ide at starte med at give det om aftenen altså til vores aftensmadstid... og hvad gav du til at slukke tørsten med vand eller kamillethe???

undskyld hvis jeg spør dumt

Du spørger slet ikke dumt. Laura fik typisk grød om formiddagen, hvor hun var mest frisk Hun fik vand til. Ellers fik hun kun min mælk resten af dagen. Faktisk gad hun slet ikke det grød, så hun spiste rugbrød allerede, da hun var 5½ måned

Anmeld

12. marts 2011

Catrina

Anonym skriver:

tænk, det har vi også spurgt os selv om

HAHAHAHHAHAHAAHA

men der er bred enighed om at hun er en skovl.....

meeen så er det jo godt man har baby.dk

Grunden til hun siger forskelligt til Jer alle, er fordi Jeres børn ikke er lige udviklet. Min SP kommer om 2 måneder for at se om vores datter er udviklet nok til at begynde på grød, så jeg synes ikke spor din SP er en skovl )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.