Ohhhh...........my god!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. december 2010

anna-jonas

For at det ikke skal være løgn, så har Ida lagt sig med skoldkopper nu. Det er UTROLIGT så ramte vi er herhjemme lige i tiden. Heldigvis er hun ikke så medtaget endnu, og vi håber at det bli'r ved det. Men, men, men...............igen skal vi igang med et større puslespil, for at få hende passet, og prøve at passe vores jobs.

Ang. Jonas...................så var vi på Skejby i går, til en kons. hos en meget uforberedt og uengageret læge. Der var ikke kommet svar på mange af prøverne, og derfor kunne de ikke give svar endnu............måske i næste uge. HALLLOOOOOO...................Jamen, jeg har da heller ikke andet at lave, end at rende herude og vente i timevis, helt uden at få nogle svar. Mit job, er da bare HELT uvæsentligt, IKKE???

Det positive er at Jonas har taget 1,5 kg. på siden fredagen før, og han føler at han har det bedre.

Han sagde selv " Hmmmm...........Mor, du kræser jo også for mig, så måske skulle jeg blive ved med at beklage mig". Jeg sagde " Mon ikke jeg opdager at du faker, når du vejer over 100 kg"

Måske er det bare en væmmelig infektion, der har gjort alt dette ved min dreng.

Mange lørdagsknus fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

sarahb

ej stakkels lille Ida.. Håber ikke hun bliver så medtaget af kopperne.. men så er det heldigvis overstået selvom det er mega hårdt, specielt oveni alt andet der ellers er..
Det lyder som gode tegn med dejlige Jonas, håber virkelig det "bare" var en infektion der har gjort alt dette og at den er på vej væk igen..

Nu skal i bare oven på og igennem skoldkopperne jeg ikke håber der bliver værre inden jul..

Stort kram til dig og din dejlige familie, mette..

Anmeld

18. december 2010

oo

vi håber det er en væmmelig infektion der er på retur

men de der drenge er sgu snu! jeg kan huske min lillebror sagde, at han jo kun skulle lave aftensmad selv 3 gange om ugen når han flyttede hjemmefra. Jamen..hvorfor? Jo for han havde jo en mor og 3 søstre han kunne tage på rundtur hos hver uge

stakkels Ida, dog. ja I er godt nok ramte, Mette!! Men måske får hun bare lige sådan den skrabede version - man kan vel håbe, ikk?

Glædelig jul, du skønne kvinde og tak for endnu et år med dig og hele din pukkelryggede herinde. I  U!!

Anmeld

18. december 2010

ooo

Hold nu fast hvor er I ramt.

Synes nu at det lyder bedre med Jonas, bare det at han har taget på, og kan joke lidt med sin moar, det virker som om det går den rigtige vej. Jeg håber sådan at det er en infektion, som du selv siger.

Og så er det vist kun fair at Ida lige skøjter hen over de der skoldkopper.

Mange kram til dig Mette, fra en anden Mette.

Anmeld

18. december 2010

JustAnotherName

Godt at han selv føler sig bedre, og har taget på. Det er gode tegn.

Men sikke uheldigt, at Ida så lige bliver ramt af skoldkopper NU - Lige op til jul og så oveni alt det andet. Altså...

I er skis-fismer uheldige og ramte i Jeres kære hjem 

Jeg ønsker rigtig god bedring .... til alle som behøver det 

Anmeld

18. december 2010

mama09

anna-jonas skriver:

For at det ikke skal være løgn, så har Ida lagt sig med skoldkopper nu. Det er UTROLIGT så ramte vi er herhjemme lige i tiden. Heldigvis er hun ikke så medtaget endnu, og vi håber at det bli'r ved det. Men, men, men...............igen skal vi igang med et større puslespil, for at få hende passet, og prøve at passe vores jobs.

Ang. Jonas...................så var vi på Skejby i går, til en kons. hos en meget uforberedt og uengageret læge. Der var ikke kommet svar på mange af prøverne, og derfor kunne de ikke give svar endnu............måske i næste uge. HALLLOOOOOO...................Jamen, jeg har da heller ikke andet at lave, end at rende herude og vente i timevis, helt uden at få nogle svar. Mit job, er da bare HELT uvæsentligt, IKKE???

Det positive er at Jonas har taget 1,5 kg. på siden fredagen før, og han føler at han har det bedre.

Han sagde selv " Hmmmm...........Mor, du kræser jo også for mig, så måske skulle jeg blive ved med at beklage mig". Jeg sagde " Mon ikke jeg opdager at du faker, når du vejer over 100 kg"

ja han nyder det, hva Håber han er på vej til at blive frisk igen

Og så krydser jeg for at hendes krop tager imod skoldkopperne uden noget bøvl...

Har i ikke juleferie? det trænger i da vist til..

God jul og godt nytår kæmpe  herfra

Anmeld

19. december 2010

lion

anna-jonas skriver:

Sikke som I er ramt der hjemme.

Jeg håber at det går hurtig med Ida og skoldkopperne.

Krydser fingre for det "bare" var en dum virus som er på retur nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.