er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er ung, 18år, min kæreste 23år. Jeg er gravid. Det er noget vi har ønsket, kæresten og jeg. Er ikke så langt henne, så ved det kan nå at gå galt endnu. Jeg har vidst at jeg var gravid i omkring 4 uger, men syntes jeg har nogle underlige føleser.

Nogen gange tænker jeg, Hold kæft, hvor jeg bare er så lykkelig over at jeg er gravid. Det er bare det bedste nogensinde. Vil bare ikke undvære det her.

Andre gange: Skal jeg virkelig det her? Er jeg mon god nok? Hvad tænker andre? Er det her virkelige det rigtige for os?

Er det 'normalt' at have de to vidt forskellige føleser? Vil sige der er mange flere af de positive følelser end de negative?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

sandratobias

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er ung, 18år, min kæreste 23år. Jeg er gravid. Det er noget vi har ønsket, kæresten og jeg. Er ikke så langt henne, så ved det kan nå at gå galt endnu. Jeg har vidst at jeg var gravid i omkring 4 uger, men syntes jeg har nogle underlige føleser.

Nogen gange tænker jeg, Hold kæft, hvor jeg bare er så lykkelig over at jeg er gravid. Det er bare det bedste nogensinde. Vil bare ikke undvære det her.

Andre gange: Skal jeg virkelig det her? Er jeg mon god nok? Hvad tænker andre? Er det her virkelige det rigtige for os?

Er det 'normalt' at have de to vidt forskellige føleser? Vil sige der er mange flere af de positive følelser end de negative?

Jeg vil mene at det er meget normalt... 

Havde selv de samme tanker ved begge mine graviditeter... 

Sandra - uge 29+6

Anmeld

18. december 2010

B&J

Anonym skriver:

Hej.

tro mig jeg tænkte også tit om jeg kunne blive en god mor og ja det bliver man da men husk nu der er jo så mange ting der sker med ens krop og den kan vende 180grader rundt... og tillykke

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej.

Om du så er 35 og nygravid, så vil du alligevel have de tanker.
Så det er helt normalt søde ven.
Selvfølgelig er det rigtigt, hvis det er det du vil.
Jeg var selv 18 ved min første graviditet for mange år siden, men det var helt rigtigt for mig også.
Vel er man meget ung, men har man modenheden, og ønsket og drivkraften er stort nok, så skal du ikke være bange. Du vil vokse med opgaven.
Du skal blot huske, at der vil være en masse ting, du i de næste mange år ikke kan gøre. Gå i byen, more dig, holde fester, fare rundt med veninderne. Men er det i forvejen ikke ind under dit interessefelt, jamen så er du mere end skikket til at blive mor.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.