er bare helt græde færdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg elsker min kæreste og savner ham hver dag når han er på arbejde

Vores gamle bil skulle min kæreste gå og lave på næsten hver dag når han kom hjem fra arbejde så jeg så ikke rigtige min kæreste de dage og jeg følt mig meget alene og kun mærke det gjord mig ked af det så jeg tog en snak med min kæreste om det og vi fik den solgt sidste torsdag og købt ny bil lørdag for en uge siden

Min kæreste er på arbejde idag men skulle have været hjemme kl 1 men nu er den nye bil gået i stykker og tænkt i starten det kan jo gå men nu har han lige skreven han er sent hjemme også begyndt jeg bare og græde

Det er sku blevet for meget for mig  

Men hvorfor alle biler kan jo gå i stykker er jo ikke hans skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Dinna88

Øv, det lyder da godt nok træls. Så må I sørge for at hygge jer rigtig godt når I har tiden til det 

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Øv, det lyder da godt nok træls. Så må I sørge for at hygge jer rigtig godt når I har tiden til det 

er det der er problemet der er han for træt

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Anonym skriver:

er det der er problemet der er han for træt

Hm. Så er der vel kun tålmodighed tilbage. På et tidspunkt er det vel ovre, og så må I kompensere for det der?

Anmeld

18. december 2010

june1987

hmm først hvor gammel er du? hvor længe har i været sammen??

jeg tænker stakkels mand han bliver da kvalt :O

mænd skal have lov til at gå i værkstedet eller hvad de nu gør, det er bare mænd det er deres domæne hvor de kan bestemme og gør alt i deres tempo, og hvis man tager sådanne ting fra dem, ender de med at gå fra en i sidste ende, så i må gå på komprimi, giv ham nogen dage om ugen og giv ham tid til at være sig selv, og tid til at være mand så han ikke skal holde dig i hånden hele tiden.

sjovt nok sagde min kæreste til mig inden han gik ud i værkstedet idag, "skat du er så dejlig, fordi du brokker dig aldrig" nej fordi så kan jeg lave det jeg har lyst til at lave

vi har jo mere end en dag sammen, ja det er mange timer men det er nu meget normalt, jeg har en kæreste der kører hjemme fra kl 7 om morgen og først kommer hjem igen kl 4 tiden efter træning osv og nogen gange går han i værkstedet men ja jeg nyder de aftner jeg har med ham det vejer op i den tid vi ikke er sammen

God jul og Godt nytår

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

june1987 skriver:

hmm først hvor gammel er du? hvor længe har i været sammen??

jeg tænker stakkels mand han bliver da kvalt :O

mænd skal have lov til at gå i værkstedet eller hvad de nu gør, det er bare mænd det er deres domæne hvor de kan bestemme og gør alt i deres tempo, og hvis man tager sådanne ting fra dem, ender de med at gå fra en i sidste ende, så i må gå på komprimi, giv ham nogen dage om ugen og giv ham tid til at være sig selv, og tid til at være mand så han ikke skal holde dig i hånden hele tiden.

sjovt nok sagde min kæreste til mig inden han gik ud i værkstedet idag, "skat du er så dejlig, fordi du brokker dig aldrig" nej fordi så kan jeg lave det jeg har lyst til at lave

vi har jo mere end en dag sammen, ja det er mange timer men det er nu meget normalt, jeg har en kæreste der kører hjemme fra kl 7 om morgen og først kommer hjem igen kl 4 tiden efter træning osv og nogen gange går han i værkstedet men ja jeg nyder de aftner jeg har med ham det vejer op i den tid vi ikke er sammen

God jul og Godt nytår

jeg siger ikke han ikke må men efter en månede hvor man kun ser sin kærester imens han sluger maden så er det ikke fedt altså jeg savner ham og det gør mig ked af inde i at han ikke har tid til mig er jo ikke hans skyld bilen går i stykker

min kæreste kører på arbjede kl 5 kommer hjem mellem 4 og 5 men smutter så hurtig igen fordi der er noget med bilen eller skal hjælp en anden kommer hjem kl 8 halv 9 spiser er træt og går i seng

jeg brokker mig ikke til min kæreste fordi man skal have lov til at lave andet efter arbejde men det er bare blevet for meget for mig at jeg ikke har tid til at nusse med min kæreste og snak med ham og kan mærke det gør mig ked af det og derfor græd jeg idag og havde brug for at komme ud med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.