Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vendt sig fra mave til ryg ?? og så lå hun bare og grinede på mig efter !!! Er det ikke viiildt tidligt?
sååå stolt !! men GUD nu skal der viiiiiirkelig passes på heele tiden!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: vendt sig fra mave til ryg ?? og så lå hun bare og grinede på mig efter !!! Er det ikke viiildt tidligt? sååå stolt !! men GUD nu skal der viiiiiirkelig passes på heele tiden!!
He he tillykke MOR med din lille datter
Mor til Elias 13.01.10 skriver: He he tillykke MOR med din lille datter
tak for det
Det var godt nok tidligt
Det gider Sebastian ikke gøre endnu, og han er 7 måneder
morethanperfect skriver: Det var godt nok tidligt
ja er det ikke? det troede jeg også :p nu gør hun det hele tiden :p
Nalle skriver: Det gider Sebastian ikke gøre endnu, og han er 7 måneder
wow ja, så kan man roligt sige det er tidligt hva :p hehe
Maggieh skriver: ja er det ikke? det troede jeg også :p nu gør hun det hele tiden :p
Orr hvor skønt ..
louise4060 skriver: Nu er det ikke fordi jeg vil være en sortseer men i den alder er det tænkeligt at hun "bare" er tiltet til siden Men det kan jo også godt være at hun er en meget fremmelig pige
Nu er det ikke fordi jeg vil være en sortseer men i den alder er det tænkeligt at hun "bare" er tiltet til siden Men det kan jo også godt være at hun er en meget fremmelig pige
den har jeg også hørt men jeg tror det ikke engang :b hun gjorde det som sagt første gang der 6½ uge og så gjorde hun det ikke igen i ca 2 ugers tid men nu gør hun det HELE tiden og til begge sider
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128