min 1. bryllupskage (billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Susan1978

og hvis i synes i har set noget lign før er det ikke løgn, inspirationen er fundet hos vores allesammens Anas mor.

Det er min søster der har bedt mig lave den til deres venner, der er blevet gift på rådhus i dag og da de ikke har så mange penge er det min søster og svoger der står for meget af det. (det kan da kaldes rigtige venner)

Det er 3 lag.  Ø 30 Ø 25 Ø 20

chokoladekage med hindbærmouse og tobleronecreme (en sikker sammensætning, men som bruden også elsker)

brunden skulle ha brun kjole på, derfor farve valget.

den er pyntet med brune callaer, brune blomster med sukkerkugler, hr og fru bamse, hvidt og brunt satinbånd og hvid royal icing som kanter.

havde lavet tekst mellem lagene, hvor der fx stod tillykke + hjerter + et stort hjerte og deres navne mellem 1 lag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

mybaby-girl

Susan1978 skriver:

og hvis i synes i har set noget lign før er det ikke løgn, inspirationen er fundet hos vores allesammens Anas mor.

Det er min søster der har bedt mig lave den til deres venner, der er blevet gift på rådhus i dag og da de ikke har så mange penge er det min søster og svoger der står for meget af det. (det kan da kaldes rigtige venner)

chokoladekage med hindbærmouse og tobleronecreme (en sikker sammensætning, men som bruden også elsker)

den er pyntet med brune callaer, brune blomster med sukkerkugler, hr og fru bamse, hvidt og brunt satinbånd og hvid royal icing som kanter.

havde lavet tekst mellem lagene, hvor der fx stod tillykke + hjerter + et stort hjerte og deres navne mellem 1 lag.

Hold da op !

Den ser sgu lækker ud, mums, smager sikkert godt

Anmeld

18. december 2010

Anne G

Nej, hvor er den bare rigtig flot lavet  Er helt vild med de bamser

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Super flot!

Anmeld

18. december 2010

Baby2010/2013

Susan1978 skriver:

Sikke et håndværk, det er du godt nok sej til! Super smuk og sød bryllupskage

Anmeld

18. december 2010

mortilnoahogmelina

Hold kæft , hvor er den bare FLOT

Anmeld

18. december 2010

Mie A

Den er super flot!!

Anmeld

18. december 2010

Mille83

Den er godt nok fin

Sikke nogle søde bamser

Anmeld

18. december 2010

Dot D

Hvor er den bare flot Susan

Anmeld

18. december 2010

twinny

hvor er du bare god....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.