Brætspil til to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Zafir

Maja88 skriver:

jamen det er en spilledeplade, hvor spillekortene er afbilledet...

når man så spilller 2 mand så spiller man mod hinanden-surprise hehe..

man har så 5 kort på  hånden og smider så det ene og ligger din bræk på det afbillede kort-  og trækker et nyt kort.så gælder det om at få 5 på stribe... er super sjovt..

Mmmmmmmmm... Svært at se for mig. eLSKER AT spille Så de ter altid spændende med nye spil!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Maja88

Zafir skriver:

Mmmmmmmmm... Svært at se for mig. eLSKER AT spille Så de ter altid spændende med nye spil!!

hehe prøv at google det.....

ellers er jeg jo vild med Partners, men det duer ikke til 2 mand..

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

Stumpen skriver:

Har I bud på gode brætspil, hvor man kan spille to... Det skal ikke være spil a la TP...

Musefælden, Kalaha, Skak, Stratego, 4 på stribe, Hvem er hvem, Spejlæg, Mulvarpespillet, Kinaskak, Mastermind, Dam, Mølle. Man kan også godt spille Matador, Ludo.

Der er jo også mange gode kortspil, men dem ved jeg ikke om jeg skal nævne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. december 2010

Zafir

Maja88 skriver:

hehe prøv at google det.....

ellers er jeg jo vild med Partners, men det duer ikke til 2 mand..

Aaaaaaaaaaaaaaarggghhhh... PARTNERS... Hvis du er vild med det, skal du prøve det originale, som det er 'planket' fra... TOK (fransk spil) som vi i min familie kalder 'kort ludo'... Man kan ikke købe et bræt i dk, så vi har alle sammen speciel byggede brædder Det er min fars kollegas skyld, forid de har taget det med fra Frankrig.

Men partners er bare en dårlig efterligning, hvor de slet ikke har fanger en 10.del af taktikken og spændingen af TOK

Så hvis du elsker Partners. Så er det helt sikkert at TOK vil være din favorit...

Men ja ... ak og ve, man skal være 4

Anmeld

18. december 2010

Stumpen

Der er kommet mange gode bud, men vist ikke lige bud for os.. Vi er mere til spil som matador (er sagt) landmandsspillet, den store handelskrig, profit masters og ja hvad er det nu det hedder... bom bom.. nå men et om aktier...

Anmeld

18. december 2010

Simone J

Vi har spillet en del Sequence eller diverse kort spil inden vi fik Cecilie. Nu sidder vi bare og stener foran tvet når hun endelig er gået i seng omkring kl.22.30-23 og så er vi selv så trætte at vi ikke orker at spille da der også er en dag efter og hun står op kl.7 hver dag..

Men hold op hvor jeg savner vores aftener hvor vi hygger med at spille, hvilket min kæreste også åbenbart. Derfor har vi ønsket os lidt forskellige spil i julegave og vi vil gerne til at spille igen om aften

Anmeld

19. december 2010

Maja88

Aaaaaaaaaaaaaaarggghhhh... PARTNERS... Hvis du er vild med det, skal du prøve det originale, som det er 'planket' fra... TOK (fransk spil) som vi i min familie kalder 'kort ludo'... Man kan ikke købe et bræt i dk, så vi har alle sammen speciel byggede brædder Det er min fars kollegas skyld, forid de har taget det med fra Frankrig.

Men partners er bare en dårlig efterligning, hvor de slet ikke har fanger en 10.del af taktikken og spændingen af TOK

Så hvis du elsker Partners. Så er det helt sikkert at TOK vil være din favorit...

Men ja ... ak og ve, man skal være 4

tok.. jamen det må jeg prøve at kigge efter engang- for det lyder da spændene

Anmeld

19. december 2010

Maja88

Stumpen skriver:

Der er kommet mange gode bud, men vist ikke lige bud for os.. Vi er mere til spil som matador (er sagt) landmandsspillet, den store handelskrig, profit masters og ja hvad er det nu det hedder... bom bom.. nå men et om aktier...

hvad med sedlers... ved ikke  om man kan spille det 2 mand..

Anmeld

19. december 2010

Mussi30

Maja88 skriver:

hvad med sedlers... ved ikke  om man kan spille det 2 mand..

Man kan kun spille 2 mands Settlers, hvis man har en af udvidelserne (kan ikke lige huske hvilken, da vi vist har dem alle sammen)

Carcasonne er også et godt 2-mands spil

Anmeld

19. december 2010

Sofia

Ja jeg elsker jo Bezzerwizzer, men ved ikke om det minder for meget om TP.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.