Allomin Syrnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Mor1012

Hejsaa

nogen som har erfaring med dette erstatnings produkt ??? godt, skidt =? og har i supleret med den alm allomin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

NLME<3

Hey  vi gav mikkel allomin syrnet for han havde hård mave. da det hele blev godt igen og det bare var som det skulle, fik han det kun i 2 flasker ud af seks om dagen, og så fik han nan i de andre  så det virkede for os

Anmeld

18. december 2010

mullesmith2

Jeg er lige begyndt at give et par flasker syrnet alomin i døgnet til mine drenge fordi de har haft hård mave og det virker fint, ellers får de NAN 1.

Anmeld

18. december 2010

Mor1012

louieibsen skriver:

Hey  vi gav mikkel allomin syrnet for han havde hård mave. da det hele blev godt igen og det bare var som det skulle, fik han det kun i 2 flasker ud af seks om dagen, og så fik han nan i de andre  så det virkede for os

hej med jer

okay hmm, men min pige har ikke hård mave, hun har bare en del luft i maven som genere hende. harderfor købt allomin syrnet idag for at hun ikke får hård mave eller værre luft i maven. men jeg skal måske ikke give hende allomin syrnet hvis ikke hun har hård mave ?? skla jeg så suplere med den almindelige allomin? eller kan jeg godt bare give hende flasker med allomin syrnet, hun bliver ammet og får kun flaske om natten 60ml

Anmeld

18. december 2010

Mia&Allan

Emilie2010 skriver:

hej med jer

okay hmm, men min pige har ikke hård mave, hun har bare en del luft i maven som genere hende. harderfor købt allomin syrnet idag for at hun ikke får hård mave eller værre luft i maven. men jeg skal måske ikke give hende allomin syrnet hvis ikke hun har hård mave ?? skla jeg så suplere med den almindelige allomin? eller kan jeg godt bare give hende flasker med allomin syrnet, hun bliver ammet og får kun flaske om natten 60ml

Vores datter har heller ikke hård mave, men får begge slags allomin da hun også har rigtig meget luft i maven og her har det virkelig hjulpet rigtig meget... hun får dog kun en flaske om dagen af den syrnede og resten af den alm  Vi har kun haft gode erfaringer med den

Anmeld

18. december 2010

Mor1012

Mia&Tonny skriver:

Vores datter har heller ikke hård mave, men får begge slags allomin da hun også har rigtig meget luft i maven og her har det virkelig hjulpet rigtig meget... hun får dog kun en flaske om dagen af den syrnede og resten af den alm  Vi har kun haft gode erfaringer med den

okay men sys du/i jeg godt bare kan nøjes med at give hende den syrnet 2-3 gang daglig og så ammer jeg hende de andre gange

Anmeld

18. december 2010

Mia&Allan

Emilie2010 skriver:

okay men sys du/i jeg godt bare kan nøjes med at give hende den syrnet 2-3 gang daglig og så ammer jeg hende de andre gange

Ja det sker der intet ved... Nogle børn får udelukkende den syrnede

Anmeld

18. december 2010

Lolli

Fik i sin tid at vide af sundhedsplejersken at de sagtens kunne leve kun af syrnet Allomin. Og det gode er, at du ikke skal skifte fra produkt 1 til 2 når barnet bliver ældre - den holder hele vejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.