Jeres mening om filmen "Klovn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

millesofie

er der nogen der har set den som ikke er til serien?? jeg synes nemlig at serien er dårlig men synes at klippene fra filmen ser gode ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

trunte89

Den er SÅ god! Virkelig super sjov. Var ved at falde ned af stolen af grin mange gange. Er helt vild efter at komme ind og se den igen.

Anmeld

19. december 2010

Zafir

blomst84 skriver:

Den er SÅ sjov!!! Hvis man altså er til klovn jeg var ved at føde af grin !!!

hehe... Det ku man liiiige ha set...

Anmeld

19. december 2010

FrkLarsen

Jeg HADER den serie..

Men det svinger jo fra person til person, jeg hælder mere til langt fra las vegas.  

Anmeld

19. december 2010

Zafir

Jeg skal ikke se den. Jeg får det simpélthen SÅ SKIDT når jeg ser klovn serien. Jeg er bogstavelig talt ved at kravle ned under sofaen af ubehag...

Óg da hende der i GO morgen danmark sagde at de havde set og anmeldt den,s å sagde hun at hun kunne slet ikke se på det. Hun sad og gemte sig under hele filmen fordi den var SÅÅÅÅÅ grænseoverskridende... Så sådan er jeg sikker på jeg også vil ha det. Så hellere skåne mig selv

Anmeld

19. december 2010

*Sofie*

blomst84 skriver:

Den er SÅ sjov!!! Hvis man altså er til klovn jeg var ved at føde af grin !!!

Hahahaaaa, hvor godt *LoL

Anmeld

19. december 2010

*Sofie*

Jeg var inde og se den i går.
Jeg skreg af grin, fik pænt meget kvalme og var ved at kravle ned under sædet af ren og skær græmmelse. Men sårn er Klovn jo.
Der var et par scener hvor min grænse blev overskredet en smule (bla noget med en dreng og hans tissemand), men ellers er den rigtig god og sjov. Åh, især til aller aller sidst *LooL*

Anmeld

19. december 2010

TbCp

Zafir skriver:

Jeg skal ikke se den. Jeg får det simpélthen SÅ SKIDT når jeg ser klovn serien. Jeg er bogstavelig talt ved at kravle ned under sofaen af ubehag...

Óg da hende der i GO morgen danmark sagde at de havde set og anmeldt den,s å sagde hun at hun kunne slet ikke se på det. Hun sad og gemte sig under hele filmen fordi den var SÅÅÅÅÅ grænseoverskridende... Så sådan er jeg sikker på jeg også vil ha det. Så hellere skåne mig selv

Ja sådan har jeg det også med serien... kan simpelthen ikke holde det ud.. og sidder og får helt ondt i maven over det...

så tror bare jeg holder mig væk fra filmen

Anmeld

19. december 2010

Kvindemin

Fisenberg skriver:

er der nogen der har set den som ikke er til serien?? jeg synes nemlig at serien er dårlig men synes at klippene fra filmen ser gode ud

Tror man skal kunne forstå humoren i serien, og hvis man ikke kan det. Skal man ikke se filmen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.