Hvad giver I folk i julegave i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Englebisse

Maja88 skriver:

den der magiske vinholder. er det den som kan klappes sammen til næsten ingenting

Nej det er det ikke. Det er en læder bæjlke som står lodret/skrå og vinen står vandret i holderen. Det ser ud som om flasken er ved at vælte, men det gør den ikke fordi der er noget at gøre med hvordan balancen holder på flasken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Maja88

Englebisse skriver:

Nej det er det ikke. Det er en læder bæjlke som står lodret/skrå og vinen står vandret i holderen. Det ser ud som om flasken er ved at vælte, men det gør den ikke fordi der er noget at gøre med hvordan balancen holder på flasken.

ok lyder spænende

Anmeld

23. december 2010

Anonym

Jeg er personligt ikke for meget for det her gaveræs, og det er kæresten bestemt heller ikke. Kunne han bestemme, havde vi givet hinanden gaver, og så var det det.. MEN! Han kommer fra en familie der går gaveamok, så det har de selvfølgelig også gjort i år, og for ikke at blive set ned på, så har han deltaget..

Svigermor: Strikkemaskine til værdi af 16000

Svigerfar: Vejrstation

Kærestens 2 små brødre: Id voks + boksershorts. Altså, et sæt til hver

Kærestens storebror: Krystalglas.

Svigerinde: Erik Bagger-tallerkner

Kærestens lillesøster: Et par støvler

Kæresten har derefter valgt, at hans to bedstemødre ikke får gave i år, til stor forargelse for svigermor. Hun blev tosset!! Men som de selv siger, de er bare glade for at se os, og de har alt.. De behøver ingenting.. Så det får de heller ikke

Min far: Ski-undertøj

Fars kæreste: Cardigan

Mor: Nilens Jord, make-up

Kæresten: Skiundertøj, plus en ny lækker læderpung, med plads til aaaaaalle hans kort.

Og det var så det. Jeg synes det her juleværk går helt amok!!

Anmeld

23. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lavet denne tråd så alle kan skrive anonymt, hvis de vil. Der er jo nogle af jer der kender hinanden.

Men hvad giver I de forskellige i gave i år? Både børn, mænd, koner, kærester, familiemedlemmer, venner... ja alle I giver gave?

Lad mig se nogle lister 

Knus

jeg giver min mand en dyne med ekstra længde, og en ny latex-hovedpude... jeg nuppede hans da vi flyttede sammen, den er bare så lækker. og har så købt 2 dyner og 2 puder.. og til vores 7 mdr datter, sådan en bamse som kan sige noget når man trykker på den forskellige steder.. og min far har fået murerspande (han er landmand og vil kun have praktiske ting), og min mor fåe en el-tandbørste, rosendahl glas, og har malet en lille krydderihylde som matcher hendes køkken..

og har købt en masse små ting til vores datter bare for hun har en masse a pakke op..

Anmeld

23. december 2010

Anonym

Min mor - et tørrestativ, det var det eneste hun ønskede sig

Min mors kæreste - sport resort til wii.

Mine søskende, 4 styks - en wii.

Ældste lillesøster - et sæt undertøj.

Min svigermor + mand - en kurv med en masse i + billede af os allesammen.

Min farmor - en kurv med en masse i + billed af os allesammen.

Min morfar - et billed af os allesammen + kurv.

Vores datter - en hund, med en hvalp til ( bamser ) da hun lige har haft fødselsdag d. 1 december mangler hun bestemt ingenting

Vores søn er kun ½ år, så får ingen gaver af os i år.

Anmeld

23. december 2010

maria_wlt

Mormor, Morfar, Farfar og Farmor får det der er på billederne.

Kæresten får tøj og en lader til sin Ipad.

Nevø får tøj

Kusine får nogen fede sorte ugler, og 2 billeder.

Kusine's dreng tøj og den anden Duolo.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2010

MariaJ

Nøj, hvor giver folk mange og dyre gaver .

Jeg vil ikke lige ud med mine gaver herinde, for mine søstre kan måske godt finde på at læse med, men Johanna skal have en babykælk, klodser og en vogn til at trække rundt med. Hun er nok ikke helt klar til andet end kælken endnu, men vi mangler noget legetøj hun også vil synes er sjovt om nogle måneder.

Ellers giver jeg gaver til mine forældre og søskende, og sammen med mine søskende giver vi et mindre beløb til små fællesgaver til søskendes mænd/kone og børn. Manden står for sin side af familien, men de hænger sig ikke nær så meget i traditionerne som vi gør, så i år får de vist ikke rigtig noget .

Anmeld

23. december 2010

Lou87

Jeg har lavet denne tråd så alle kan skrive anonymt, hvis de vil. Der er jo nogle af jer der kender hinanden.

Men hvad giver I de forskellige i gave i år? Både børn, mænd, koner, kærester, familiemedlemmer, venner... ja alle I giver gave?

Lad mig se nogle lister 

Knus

Sjov tråd
Og vil li starte med og spørge om jeg er den eneste der synes mænd og ønskesedler er skide irriterende ?!  hehe.
Man får jo bare ingen ønsker.. jamen så det da også nemt, eller.
OG hvorfor skal man købe gaver til og fra dyrene, altså..
Hehe håber ikk alle bliver ved og få dyr fremover
NÅ JA og hvorfor forbarmer man sig over sin storebror hvert år og hjælper ham med hans gaver også... HMM

Mor: Strikkjole og strømpebuks, alukuffert til cd/dvder, bh sæt og et krus med MORMOR på fra lillepigen.
Stedfar: Tøj, cardigan, strømper og t shirts. Krus med MORFAR på fra lillepigen.
Fælles ting til dem: 9 ltr stegegryde

Stedfarfar: Billede i a4 fra dåben med lillepigen og ham, merci chokolade og termosokker.

Storebror: Live fra bremen sæsonerne, + krus med morbror på fra lillepigen og hendes kusine også.
Storebrors hund: Julestoks gnaveben
Storesøster: To trøjer, hænge øreringe m, udskiftelige stjerner.
Storesøsters hund: Julestoks gnaveben
Svoger: T shirt, strømper og slips
Niece: Legetelt, ur med prinsesser. Hårpynt fra lillepigen til kusine.
Bonusnevø: Legetelt, ur med cars.

Plejebror: 2 wii spil.
Plejesøster: Bh sæt med hello kitty, samt hello kitty toilettaske og et armbånd.
Anden plejebror: Legetøjs rock guitar og et ninja sværd.

Biologiske far: Kurv med blandede ting
Halvsøster: Gavekort til storcenter
(anden halvsøs li konfirmeret og derfor ikk julegaver mere!)

Kæresten: Sweatpants, simpsons sutsko, en cd og mini cruise til oslo i januar - med mig self Og et krus med FAR på fra lillepigen.

Hunden: Gnaveben

Svigermor: Ovale fade, shampoo fra LR/aloe vera, 
Svigerfar: Topnøglesæt
Fælles: Håndklæder
Deres hund: Gnaveben
Svoger: Hue, halsterklæde, t shirt og strømper
Svigerinde: Bluse, armbånd og hårspænder.

Kærestens moster: Cd og strømpebukser i ynglingsfarven
Hendes hunde og katte: Legetøj og godbidder

Kærestens bedstemor: Billede i a4 med hende og lillepigen fra dåben, samt merci chokolade.

Lillepigen selv får ikk så meget, hun forstår det jo ikke i år
Men en hoppegynge og hello kitty pude plus tæppe er købt.

MON jeg har glemt nogen ?!?!!?!!??  PUHAAA  Zzz...
Og sidder nu og forstår hvorfor kontoen blinker rødt!!
(også når både kæreste og lillepigen har fået adventsgaver!)

GLÆDELIG JUL

Anmeld

23. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

Jeg er personligt ikke for meget for det her gaveræs, og det er kæresten bestemt heller ikke. Kunne han bestemme, havde vi givet hinanden gaver, og så var det det.. MEN! Han kommer fra en familie der går gaveamok, så det har de selvfølgelig også gjort i år, og for ikke at blive set ned på, så har han deltaget..

Svigermor: Strikkemaskine til værdi af 16000

Svigerfar: Vejrstation

Kærestens 2 små brødre: Id voks + boksershorts. Altså, et sæt til hver

Kærestens storebror: Krystalglas.

Svigerinde: Erik Bagger-tallerkner

Kærestens lillesøster: Et par støvler

Kæresten har derefter valgt, at hans to bedstemødre ikke får gave i år, til stor forargelse for svigermor. Hun blev tosset!! Men som de selv siger, de er bare glade for at se os, og de har alt.. De behøver ingenting.. Så det får de heller ikke

Min far: Ski-undertøj

Fars kæreste: Cardigan

Mor: Nilens Jord, make-up

Kæresten: Skiundertøj, plus en ny lækker læderpung, med plads til aaaaaalle hans kort.

Og det var så det. Jeg synes det her juleværk går helt amok!!

16.000 !?!?!?!?!?!

Anmeld

23. december 2010

Lou87

maria_wt skriver:

Mormor, Morfar, Farfar og Farmor får det der er på billederne.

Kæresten får tøj og en lader til sin Ipad.

Nevø får tøj

Kusine får nogen fede sorte ugler, og 2 billeder.

Kusine's dreng tøj og den anden Duolo.

KANON flotte billeder!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.