Carla er syg eller hvad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Barbamama

Åh... Tirsdag aften lige da vi skulle i seng peb Carla inde i sengen. Jeg gik derind og med det samme jeg åbnede døren kunne jeg bare LUGTE det!! Jeg tændte lyset og Carla havde kastet op ud over det hele. Hun havde det i håret og i ansigtet, på tøjet og udover sengen. Åh nej.... Jeg kaldte på Casper og han ordnede sengen mens jeg satte hende i bad. Hun kom så ind og sove inde imellem os. Jeg lukkede ikke et øje for hver gang hun peb lidt eller vendte sig var jeg klar til at tage hende op hvis hun skulle kaste op. Hun kastede op 3-4 gange den nat. Om dagen var der ingenting, så torsdag kom hun af sted igen. I går nat kastede hun så op igen. Og hun havde tynd mave også. Hun kastede kun op en gang og her til morges har hun været i rigtig godt humør. Jeg tænker lidt om hun får et eller andet i gæsteplejen hun ikke kan tåle. Jeg synes det er mærkeligt at hun er dårlig hver anden dag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

JustAnotherName

Hm, ja. Det lyder da godt nok lidt mærkeligt, at hun sådan har det skidt med dags mellemrum. Men hvem siger, at hun har følt sig 100% godt tilpas, men bare ikke kastet op? Børn kan jo sagtens virke glade og lege, selvom de ikke er fuldstændigt på toppen.

Jeg har ihvertfald kunnet forstå på andre forældre, og på personalet i mine pigers institution, at der har været en del i omløb af netop dét du beskriver med dårlig mave og opkastninger.

Det er bare ikke sjovt, når ens barn/børn er syge. Og man får slet ikke sovet, når man ved at de kan kaste op hvert øjeblik.

Jeg ønsker Jer rigtig god bedring, og håber det er ovre nu! Knus 

Anmeld

18. december 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Hm, ja. Det lyder da godt nok lidt mærkeligt, at hun sådan har det skidt med dags mellemrum. Men hvem siger, at hun har følt sig 100% godt tilpas, men bare ikke kastet op? Børn kan jo sagtens virke glade og lege, selvom de ikke er fuldstændigt på toppen.

Jeg har ihvertfald kunnet forstå på andre forældre, og på personalet i mine pigers institution, at der har været en del i omløb af netop dét du beskriver med dårlig mave og opkastninger.

Det er bare ikke sjovt, når ens barn/børn er syge. Og man får slet ikke sovet, når man ved at de kan kaste op hvert øjeblik.

Jeg ønsker Jer rigtig god bedring, og håber det er ovre nu! Knus 

Ja det kan da godt være. Vi har bare ikke kunne mærke noget på hende og hun har haft spist godt, så.... Hmm.... Jeg håber bare det er overstået nu. Og helst inden jul....

Anmeld

18. december 2010

Karo

Hmmmmmmmmm..........................

Sådan har Marcus også haft det på et tidspunkt. Jeg tænker at hun måske har fået en maveinfluensa. Men mon ikke hun snart er på toppen igen.

Rigtig god bedring med hende.

Anmeld

18. december 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeps,også her!Alexander havde det i et par uger,med nogle dages mellemrum.Det er møg træls når det står på,og er der en lov om at det SKAL være om natten de kaster op,udover dyner og madras??

God bedring med hende

Anmeld

18. december 2010

sarahb

over hos min Dp´er har hun fortalt at super mange mange børn lillermed opkast og tynd mave. ikke i lang tid men det kommer og går igen. Det er noget der måske florerer...

Dejligt at høre hun er bedre igen og kan være den samme dejlige og livlige Carla som hun er..

Anmeld

18. december 2010

Milka

michella80 skriver:

Åh... Tirsdag aften lige da vi skulle i seng peb Carla inde i sengen. Jeg gik derind og med det samme jeg åbnede døren kunne jeg bare LUGTE det!! Jeg tændte lyset og Carla havde kastet op ud over det hele. Hun havde det i håret og i ansigtet, på tøjet og udover sengen. Åh nej.... Jeg kaldte på Casper og han ordnede sengen mens jeg satte hende i bad. Hun kom så ind og sove inde imellem os. Jeg lukkede ikke et øje for hver gang hun peb lidt eller vendte sig var jeg klar til at tage hende op hvis hun skulle kaste op. Hun kastede op 3-4 gange den nat. Om dagen var der ingenting, så torsdag kom hun af sted igen. I går nat kastede hun så op igen. Og hun havde tynd mave også. Hun kastede kun op en gang og her til morges har hun været i rigtig godt humør. Jeg tænker lidt om hun får et eller andet i gæsteplejen hun ikke kan tåle. Jeg synes det er mærkeligt at hun er dårlig hver anden dag....

yes, det har pigerne haft, det må have været i september. natlige opkastninger, tynd mave, så ok i et par dage, så opkastninger igen. det varede i ca. 14 dage. frygteligt. god bedring

Anmeld

18. december 2010

anna-jonas

Lille Carla................hvor er det synd. Men mystisk, at hun bliver syg efter en dag i gæstedagplejen. Hvordan er hygiejnen derovre? Bliver der vasket hænder på børnene??

God bedring med hende.

Knus Mette

Anmeld

18. december 2010

mama09

michella80 skriver:

øv bøv.. håber det bare er noget hun har spist, og er oven på igen.. Men lidt underligt det kommer og går

God bedring...

Anmeld

19. december 2010

Barbamama

Ååååh nej jeg håber IKKE det skal vare i længere tid. I nat var hun ked af det mange gange men kastede ikke op. Og hun var HELT færdig og blev lagt i seng uden aftensmad kl 18

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.