Ville i ikke også....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Benjamins'mor

...blive ekstremt sure hvis en i jeres omgangskreds gav jeres nummer til en i slet ikke kender?

Sidste år gik jeg i klasse med en sær pige, hun gav så mit nummer til sin kæreste, og aner ikke hvem han er. Så havde de slået op, og hun påstod at jeg var vild med ham? Og han ville bare ikke stoppe med at skrive til mig. Så jeg sendte hende pigen en laaaang sms om at jeg bare ikke syntes det var iorden, og at hun skulle bede ham om at stoppe med at skrive til mig og slette mit nummer, da det jo var hende der gav ham nummeret til at starte med. Men så bliver man ringet op af hendes far, og han synes bare ikke det er iorden jeg skriver sådan til hans datter?

Hvad er jeres mening? Har jeg ikke ret til at blive sur og skælde hende ud? Og er det ikke kun fair at det er hende der skriver til ham, når nu det er hende der har givet ham mit nummer?

Hilsen en lidt forvirret Christina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

klmf

Øøøøøh... Hvad?? Hvor gammel er hun?? Hun lyder da ikke til at være helt med på de sociale spilleregler endnu...

Selvfølgelig skal hun ikke give dit nummer til fremmede.

Skriv til ham og bed ham om at lade være med at kontakte dig, ellers må du melde ham til politiet for chikane.

Og så skråt op med den far, han har nok ikke fået hele historien

Anmeld

18. december 2010

Benjamins'mor

lotchen skriver:

Øøøøøh... Hvad?? Hvor gammel er hun?? Hun lyder da ikke til at være helt med på de sociale spilleregler endnu...

Skriv til ham og bed ham om at lade være med at kontakte dig, ellers må du melde ham til politiet for chikane.

Hun er 15.

Ej, men jeg synes virkeligt det er barnligt. Og så at hun går til sin far. Hun har sku da selv rodet sig ind i et problem, så må hun da også selv klare sig ud. Det kan da ikke være meningen hendes far skal ringe til mig, det er jo ikke mig der har gjort noget forkert. Jeg fortalte bare at det ville jeg ikke finde mig i, og hun skulle sørge for at han slettede mit nummer.

Anmeld

18. december 2010

malenecl

281210 skriver:

...blive ekstremt sure hvis en i jeres omgangskreds gav jeres nummer til en i slet ikke kender?

Sidste år gik jeg i klasse med en sær pige, hun gav så mit nummer til sin kæreste, og aner ikke hvem han er. Så havde de slået op, og hun påstod at jeg var vild med ham? Og han ville bare ikke stoppe med at skrive til mig. Så jeg sendte hende pigen en laaaang sms om at jeg bare ikke syntes det var iorden, og at hun skulle bede ham om at stoppe med at skrive til mig og slette mit nummer, da det jo var hende der gav ham nummeret til at starte med. Men så bliver man ringet op af hendes far, og han synes bare ikke det er iorden jeg skriver sådan til hans datter?

Hvad er jeres mening? Har jeg ikke ret til at blive sur og skælde hende ud? Og er det ikke kun fair at det er hende der skriver til ham, når nu det er hende der har givet ham mit nummer?

Hilsen en lidt forvirret Christina.

Jeg ville selv blive sur over det! Hun kan ikke tillade at give dit nummer videre, uden din tilladelse.

Og det med faren, kunne lige forestille mig at hun havde fortalt en HELT anden historie til ham, end den du fortæller.

Hvor barnlig har man lov til at være?

Anmeld

18. december 2010

Jarnsaxa

lotchen skriver:

Fuldstændig enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.