Hvornår vokser maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.960 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2010

170811

Hej søde piger på baby

Jeg er i omkring 5. uge og min kæreste og jeg har besluttet at beholde barnet.  

Nu skal jeg bestemme mig for hvornår og hvordan jeg skal fortælle min chef det. JEg vil gerne vente lidt da jeg ikke er længere henne! Men hvornår begynder maven at vokse? Hvornår kan man bare ikke gemme det længere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Jeamou

Først tillykke!

Min mave begyndte først at kunne ses omkring 16.-17. uge men jeg var nødt til at fortælle det i uge 9-10 fordi jeg led voldsomt af kvalme...

Men hvorfor holde det hemmeligt? Det er da en god nyhed...

Anmeld

18. december 2010

Koen.

Det kommer an på personen, jeg var omkring 16.uger da det kunne ses, men f.eks min kære søs (Buito herinde) hun var langt henne før det kunne ses

Anmeld

18. december 2010

marloutti

LeaK skriver:

Hej søde piger på baby

Nu skal jeg bestemme mig for hvornår og hvordan jeg skal fortælle min chef det. JEg vil gerne vente lidt da jeg ikke er længere henne! Men hvornår begynder maven at vokse? Hvornår kan man bare ikke gemme det længere?

Uh, det er altså meget forskelligt... Prøv at kigge i mavebillederne herinde uge for uge... Nogen har mave på allerede i uge 11 mens andre først ser gravide ud i uge 22... Jeg er 19 + 2, men det ses næsten ikke, har nu også lidt flæsk som skjuler det endnu. Men det er meget forskelligt fra pige til pige...

Anmeld

18. december 2010

170811

Jeg ønsker ikke at dele nyheden med min chef før jeg er lidt længere henne. Jeg tænkte bare om jeg kunne gemme nyheden til omkring 12. uge

Anmeld

18. december 2010

170811

Uh tak for jeres svar Jeg tror jeg vil lure lidt i billederne

Anmeld

18. december 2010

Low

Tillykke .

Jeg synes ved mig at der begyndte at ske noget omkring uge 20 men man kunne ikke skjule det i uge 25,27

Anmeld

18. december 2010

Janni.

Jeg tror det kommer meget an på din kropsbygning. Min søster lillespurv20 er en bette nips, hende så man det tydeligt på ret hurtigt. 

Jeg selv er en stor buttet pige og jeg var da næsten 5 mdr da jeg skulle ud og købe nyt og større tøj fordi jeg var vokset. Og det er da først nu (uge 28+) jeg selv sådan lægger mærke til at maven er i vejen 

Påklædning gør meget, så det kan vel skjules ret længe med den rette påklædning hvis man ønsker det 

Hilsen Buito

Anmeld

18. december 2010

Janni.

lillespurv20 skriver:

Det kommer an på personen, jeg var omkring 16.uger da det kunne ses, men f.eks min kære søs (Buito herinde) hun var langt henne før det kunne ses

Til gengæld ligner jeg en strandet hval nu, der er langt til gulvet.. 

Og desuden er det med besvær at komme fra sofaen eller sengen.. 

ha ha ... 

Anmeld

18. december 2010

Chr-Hei

LeaK skriver:

Hej søde piger på baby

Tror også det er ret forskelligt ... Jeg er i uge 16+3 idag og man kan godt se jeg er gravid (hvis man altså ved det) Får at vide jeg er ved få en god mave.. Og er altså ikke en lille nips

Hvad angår det med chefen forstår jeg UDEMÆRKET du vil vente .. Personligt ventede jeg selv til jeg havde været til nf for så er den største risiko for sa også over...

Men kommer du til lide meget af kvalme og andre symptomer er det nok en god ide komme ud med det så de ved hvorfor du pludselig har det som du har det.. (ellers gætter de det jo nok selv)

Og Tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.