Fredag aften på skadestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Manakauapo

Ej altså! Så så man lige Tine vælte på sin cykel pga. skide dumme Nyborg Kommune, der ikke kan finde ud af at rydde sne (OG SPECIELT IS) inde i midtbyen! DOH! Jeg er møgsur på dem ligenu!

Nå, men jeg væltede på cykel! Lige pludselig skred den bare ud for mig, og så lå jeg der midt ude på vejen! Jeg var så så uheldig at lande på høje side med højre håndled nedenunder forvredet i en underlig position (se billede nedenunder - illusteret med venstre hånd)! Av! Heldigvis kom der hurtigt tre mennesker ilende til og hjalp mig op og trak mig med ind på fortorvet!

Jeg stod med tårer i øjnene pga. smerter! Men da jeg skulle skynde mig til frisør måtte jeg jo hurtigt afsted igen!

Inde hos frisøren og på arbejdet efterfølgende sad jeg igen med tårer i øjnene og kunne stortset ikke lave noget! Øv altså!

Så da jeg kom hjem igen besluttede jeg mig for at tage på skadestuen, fordi NU skulle det bare tjekkes! Havde i forvejen et forstuvet håndled (meget svagt), men når det gjorde så ondt som det gjorde og når det også hævede..

Kl.18:00 kommer jeg ind i venteværelset og har fået nogle smertestillende (fik rimelig høj dosis). Men de hjalp ikke noget!

Og forresten søde Linda! Tak for hjælpen! Du er simpelthen bare en engel! Og tak fordi du gad og hyggesnakke lidt!

Kl.21:30 kommer jeg ind på stuen, og venter så EN time på at lægen kommer!  Da han endelig kommer kigger han så bare på den i 2 minutter, siger det er en slem forstuvning og så bliver jeg squ bare sendt hjem! Ved godt der måske ikke var så meget andet, men jeg sad altså med tårer i øjnene.

Nu skal jeg så bare gå med armen i slynge i 4-5 dage og holde armen i ro i en 1 måneds tid!

Og mig som troede jeg skulle ud og stå på skøjter på torsdag! Nixen bixen!   Det skulle jeg så ikke!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Tropez

åhh hvor jeg dog hader skadestuen og lægerne derinde de er såå trælse, men for pokker hvor er det godt det ikke gik værre og god bedring til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.