hjælp til erstatning! flere svar jo bedre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Mor1012

hjælp.. hviken erstsatning var bedst for jer miin pige får træls mave , luft og ondt af beauvies erstatning, det skal siges hun kun har prøvet 3 flasker af det, med 30ml i hver. som en lille suplering efter amning om natten..... vi overvejer at prøve beauveis syrnet erstatning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Lolli

Vi brugte den syrnede til vores dreng. Han blev ammet men fik en aftenflaske fra han var 3 mdr. Han fik virkelig ondt i maven af den almindelige erstatning og vores sundhedsplejerske anbefalede den syrnede og det fungerede super. Vi brugte den indtil han var 11 mdr og stoppede med flaske.

Anmeld

18. december 2010

LinLin

Adam er flaskebarn. Har kun prøvet Nan - uden problemer

Anmeld

18. december 2010

Mor1012

Lolli skriver:

Vi brugte den syrnede til vores dreng. Han blev ammet men fik en aftenflaske fra han var 3 mdr. Han fik virkelig ondt i maven af den almindelige erstatning og vores sundhedsplejerske anbefalede den syrnede og det fungerede super. Vi brugte den indtil han var 11 mdr og stoppede med flaske.

var det beauveis syrnet du havde god held med

Anmeld

18. december 2010

Lolli

Den hed Allomin dengang. Men det hedder det jo ikke mere, men det var vist Beauveis der lavede den. Tror ikke man kan få andre end den syrnet.

Anmeld

18. december 2010

Mor til L&S

Vi har kun brugt NAN og vi har ikke haft problemer

Anmeld

18. december 2010

Lolli

Jeg har også hørt at flere har kunne tåle NAN men ikke Beauveis, men vores dreng kunne ikke. NAN er vist også billigere end den syrnede, så måske du skulle prøve den?

Anmeld

18. december 2010

birthee

Vi har brugt NAN til Frederik, da han fik flaske... Vi har aldrig haft problemer med ondt i maven, luft i maven eller noget... Min svigerinde's den yngste fik også allomin, og den fik hun ondt  i maven af - da hun skiftede til NAN, havde lillepigen ikke så ondt i maven mere...

Hvis vores den næste skal have flaske, vil jeg helt klart starte ud med NAN, for det er den jeg har bedst erfaringer med...

Anmeld

18. december 2010

millesofie

tinke fik til tider alumin og nan

men jeg lavede mest noget selv ud af hirseflager kogt i vand og mandler uden skral blendet i vand 5g rørsukker og så si'et det hele

det var hun vild med, jeg puttede nogle gange smør i, men det er ikke nødvendigt da der er nok fedt i mandlerne

Anmeld

18. december 2010

Bas

Emilie2010 skriver:

hjælp.. hviken erstsatning var bedst for jer miin pige får træls mave , luft og ondt af beauvies erstatning, det skal siges hun kun har prøvet 3 flasker af det, med 30ml i hver. som en lille suplering efter amning om natten..... vi overvejer at prøve beauveis syrnet erstatning

Min datter havde maveproblemer da vi brugte Nan1, men da vi skiftede til Allomin1 jubti så var det væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.