Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godmorgen de damer!
Jeg får aldrig brugt min rabat kode på 100,- til Småhjerter, så den der er hurtigst kan få den i julegave af mig!!
Stine og Lisa.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tilmeldt skriver: Godmorgen de damer! Jeg får aldrig brugt min rabat kode på 100,- til Småhjerter, så den der er hurtigst kan få den i julegave af mig!! Stine og Lisa.
Det var dog et sødt træk
albertesmor skriver: Det var dog et sødt træk
Tak tak!!
Vil du ha den?
Tilmeldt skriver: Tak tak!! Vil du ha den? Stine og Lisa.
Tak, jeg vil lige undersøge først om jeg skal have noget derfra så vender jeg lige tilbage, er der nogen minimumsgrænse for mindstebeløb?? man skal købe for for at få rabatten?
http://miniministeren.blogspot.com/
albertesmor skriver: Tak, jeg vil lige undersøge først om jeg skal have noget derfra så vender jeg lige tilbage, er der nogen minimumsgrænse for mindstebeløb?? man skal købe for for at få rabatten?
Jeg brugte den derinde og købte for lige over 100 kr - de trak rabatten også på fragten. Så der var i hvert fald ikke nogt mindstebeløb.
Jeg købte et par strømpebukser derinde, det blev 108 kr. i alt.. så jeg brugte mit gavekort og betalte 8 kr for et par strømpebukser...
Så ingen mindstebeløb
Jeg købte en hagesmæk for 40 kr,- og det trak de på de 100 kr,- plus porto. Så jeg betalte faktisk intet selv.
Tak for jeres svar så meddeler jeg trådstareter at jeg gerne vil overtage koden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128