Snøft.. Her er tomt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2010

otlitrom

Den lille India, vores elskede diva-kat, er taget på juleferie ved min far.. Og her er SÅ tomt, nu vi er kommet hjem Vi rejser i morgen formiddag, og ville gerne køre hende derud i god tid, så vi kunne være der sammen med hende, til hun faldt til. Hun har været der før, så hun var helt tryg fra start..

Men *SNØFT*, mit moderhjerte gør ondt... Lille katte-basse.. Der er virkelig tomt herhjemme.. Ingen der lige skal kløes på maven, eller lyden af rasle-musene ude i gangen...

Dybt ligegyldigt indlæg, men ih hvor holder man af de små dyr.. Godt det kun er 3 uger, og vi ved hun har det godt!

hormonella-mor-katten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

oo

nååååårh! du er ligesom Søren, han har rent faktisk grædt nogle gange når vi er kørt til københavn og har efterladt August alene hjemme imens. og her snakker vi 4 dage maks!

(han græd faktisk på vores bryllupsdag (og jeg tog billede af det som bevis) fordi August ikke var med...tsk tsk....)

men nu er du sikkert rejst afsted over atlanten. når du sidder der og kigger ned, så tænk lige på hvor SEJ en baby du har, at den har suset rundt derude helt alene - med en stork - og alligevel fandt vejen hjem til sin missemor og sin bjørnefar og til India  rigtig god juleferie!! (please hold tlf åben, Søren har ferie i 16 dage nu og jeg får brug for livliner!!!)

Anmeld

18. december 2010

businesstigger

Håber at både I og India får en god jul!

Anmeld

18. december 2010

Dictes mor

Herhjemme er det også tomt, Per er lige kørt med Dicte, de skal ud og julehygge med hans forældre hele dagen, mens jeg skal skrive eksamensopgave (læs: jeg begynder lige om lidt ), og nu har jeg helt ondt i maven over hvor stille her er, og ville ønske jeg havde taget med i stedet.

Anmeld

18. december 2010

anna-jonas

India får det som blommen i et æg.......................og i kommer til at nyde jeres ferie ude i det store Atlanterhav.

God jul, og godt nytår.

Mette

Anmeld

19. december 2010

lisbethita

kitty skriver:

Den lille India, vores elskede diva-kat, er taget på juleferie ved min far.. Og her er SÅ tomt, nu vi er kommet hjem Vi rejser i morgen formiddag, og ville gerne køre hende derud i god tid, så vi kunne være der sammen med hende, til hun faldt til. Hun har været der før, så hun var helt tryg fra start..

Men *SNØFT*, mit moderhjerte gør ondt... Lille katte-basse.. Der er virkelig tomt herhjemme.. Ingen der lige skal kløes på maven, eller lyden af rasle-musene ude i gangen...

Dybt ligegyldigt indlæg, men ih hvor holder man af de små dyr.. Godt det kun er 3 uger, og vi ved hun har det godt!

hormonella-mor-katten...

Better late than never herfra. Nåååh...hvor sødt, ven! Den lille missetat skal nok få det godt, mens I er væk. Sådan er det vist med de kære dyr. De bliver jo en del af familien. Jeg håber, at I får en super juleferie deroppe og at svigermor opfører sig ordenligt i år, fnis!

Stort juleknus herfra  

Anmeld

20. december 2010

otlitrom

anna-jonas skriver:

India får det som blommen i et æg.......................og i kommer til at nyde jeres ferie ude i det store Atlanterhav.

God jul, og godt nytår.

Mette

Hun har det som blommen i et æg, uden tvivl.

Dengang i fik hende sagde min far "I skal IKKE komme og regne med jeg passer hende, når I rejser til øerne. Det kommer IKKE på tale"...

Bare han hører ordet Færøerne spørger han, hvor katten skal hen, for hun må altså rigtig gerne bo hos ham

Jeg snakkede med ham lørdag, inden vi tog afsted. Hun havde ligget under sofaen og han synes det var så synd, for det var jo på trægulvet. Så nu har hun fået det bedste, sorte uldtæppe ned under sofaen, så hun kan ligge på det...  Vi har luret ham.. Han elsker den kat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.