Præcist 18 måneder og det synes jeg er for tæt. Freja tog rigtigt lang tid at lave - Silja tog 2 måneder!
Jeg er sikker på at de får rigtigt meget glæde af hinanden når de bliver ældre, men jeg havde en hård graviditet og Silja har refluks og en masse problemer omkring mad og søvn på den konto, så vores store pige får ikke så meget mortid og er blevet sat rigtigt meget til side og over til far pga. det.
Det betyder så at Freja er meget pylret og morsyg og har det svært og lillesøster kender ikke rigtigt sin far. Vi prøver at bytte så jeg får mere tid med Freja og Silja får mere tid med sin ar, men pga. alle problemerne med smerter og mad og søvn vil Silja hverken spise flasker eller grød hos far og han kan heller ikke putte hende, og der er ingen der har overskud til at prøve at ændre på det i øjeblikket.
Jeg kører på snart 5. måned på max 2 timers sammenhængende søvn og max 5 timer i alt om natten.
Jeg er helt sikker på at jeg havde haft en anden holdning, hvis jeg havde fået et 2 nemme børn, men det kan man jo aldrig vide på forhånd.
Anmeld