Argh! Er rasende og såret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har haft lidt kriser her på det sidste - ikke sjovt, men måske meget "normalt" når der er kommet en baby ind i familien.

Det er sådan set ikke det jeg er rasende og såret over for vi arbejder med det, og stille og roligt går det bedre. MEN her til aften er det bare gået helt galt. Han viser mig noget på hans telefon og pludselig popper en sms op på skærmen fra "andersen". Andersen skrev også den anden morgen, hvor jeg var igang med at slukke hans alarm, men andersen var en gammel kollega, og det var noget med et job. "Nå ok, er han da arbejdsløs?" spørger jeg, "ja det er han" svarer min kæreste.

Men nu er andersen pludselig en gammel bekendt, og viser sig at være af hunkøn. Min kæreste ville ikke ud med noget om det, måtte råbe det ud af ham. - De har skrevet meget sammen her på det sidste åbenbart...

Det ville aldrig have generet mig hvis han havde fortalt mig om det, for jeg ved at de vitterligt er gamle bekendte, og der har aldrig været noget mellem det, og det er der sikkert heller ikke nu. MEN jeg sidder nu med følelsen af svigt. Han har løget for mig, og jeg stoler ikke en skid på ham lige pludselig. Føler han smider det hele på gulvet over noget så bernalt som at han har søgt råd hos hende - hvorfor ikke bare være ærlig omkring sådan noget?

Øv, har kvalme over det her lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Sasja77

Det kan jeg faktisk godt forstå du er! Det er så dumt at lyve og høre ingen steder hjemme. Hvis han synes det går lidt so so derhjemme så må han åbne munden og  fortælle det til dig! Det er dog bare rigtig vigtigt at du så lytter Måske du kunne foreslå ham at når lilleput sover så I lige sætter jer ved spisebordet med en kop et eller andet og får talt stille og roligt om hvad der ligger Jer på hjerte. Lad hinanden tale ud og vær ærlige men uden at pege fingre! Det er en rigtig god fremgangsmetode hvis du holder din side af talen i Jeg form "når du gør sådan og sådan får det mig til at føle sådan og sådan" Jeg tænker, jeg føler, jeg mærker". Så føler mændende sig ikke angrebet og det er mange lettere at få dem til at tale om tingene den vej

Håber at I bliver glade igen! 

Kh

Sasja

Anmeld

17. december 2010

mortilnoahogmelina

Puha , en ubehagelig situation

- Men jeg kan så meget forstå og følge dig . - Jeg har selv en kæreste som han lige pludselig begyndte at skrive med efter han havde støt ind i hende på bakken en dag . - I starten var det var ligegyldige ting , men da deså begyndte at skrive sammen HVER eneste dag , så blev jeg sku lidt mobset , så vigtig kunne hun sku ik være , men pludselig viste det sig så at han faktisk havde søgt råd hos hende , det gjorder mig simpelthen så rasende og gal , ha kunne i det mindste fortælle mig det i stedet for bare at gå til et andet kvinde menneske , hun kender hverken mig eller kan løse vores problemer - det sårede mig så dybt at jeg faktisk sagde til ham , enten var det mig eller hende . Han snakker dog stadig med hende idag hvilket gør mig så usikker , men jeg har valgt at acceptere det på bedste måde jeg nu kan , men han skal fandme ikk drøfte vores problemer med en anden kvinde - der står jeg af .

Men vil blot bare give dig en ordentlig  og håber at i finder ud af at løse det , han skal jo self ikk gå bag  din ryg .

Anmeld

17. december 2010

Vidunderligeunger

puha.. sikke noget.. :/ kan jeg godt forstå du er lidt ked af... Ville jeg også være. Ikke at han søger råd, men at han lyver. Det er ik ok.. Og det skal du selvfølgelig fortælle ham...

Har ikke så meget andet end et kram og fortsat god aften...

knus,..

Anmeld

17. december 2010

PernilleB

Kan godt følge dig i du er såret... det sker i ny og næ osse her..!!! at "gamle bekendte" pludselig skriver til ham osv... og han siger ikk en skid... og man føler sig SÅ meget til grin over for hele verden... man føler alle går og griner a en bag ens ryg... tror det hænger sammen med a når der kommer baby, a manden tit føler sig lidt overset, og så bliver ALT andet spændene uden om ham... og han finder nye ting og snakke med og om... Og det er bare... arrrrhhhh!!! Men op med humøret... kan 100 % følge dig, og du er ikk alene... men skriv endelig hvis du skal a med noget mere...!!!

Anmeld

17. december 2010

Nattøs

Hej

Jeg kan udemærket godt forstå dig, synes også det er mærkeligt, at han ikke har været ærlig over for dig. Plus holder det lidt hemmeligt, hvorfor kan han ikke bare være ærlig og sige. At han snakker med hende og spørger hende til råds engang imellem?

Jeg personligt ville intet have i mod, hvis min kæreste snakkede med en anden pige og spurgte vedkommen til råds, så længe at jeg vidste. At det bare var en veninde og han lod mig se billeder af hende osv. Dette er så sket i vores forhold, i starten af vores forhold og det passede mig faktisk fint. Skal lige siges, at vi havde nogle små problemer i vores forhold i starten. Som vi har arbejdet os ud af.

Jeg har også igennem tiden brugt gamle venner og eks kærester, til at søge råd ved og i dag, har vi kommet sammen i snart 10 måneder og elsker hinanden vildt højt. Vi skændes aldrig, vi snakker om tingene. Men jeg er vel pige og jeg RÅBER OG SKRIGER nÅR noget ikke passer mig, så kigger han bare dumt på mig og snakker stille til mig. Har desværre borderliner, så min lunte kan være kort.

knus

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar! Det er rart at vide at andre ville blive ligeså ked eller sur.

Jeg har seriøst intet imod at han har kontakt med hende, jeg føler mig ikke truet på den måde, og det ved han godt. - De har før skrevet sammen i perioder, og der har der aldrig været noget. MEN det er det at han ikke er ærlig overfor mig og lægger kortene på bordet - det kan jeg slet ikke have! Og det medfører faktisk at jeg pludselig ikke stoler rigtigt på ham. Tænk at han vil smide så meget på gulvet for en lille bagatel!? For selvfølgelig skal han søge råd fra folk han mener kan hjælpe ham, og som kender ham, men vær dog ærlig!

Anmeld

18. december 2010

Mikkelmusen

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har haft lidt kriser her på det sidste - ikke sjovt, men måske meget "normalt" når der er kommet en baby ind i familien.

Det er sådan set ikke det jeg er rasende og såret over for vi arbejder med det, og stille og roligt går det bedre. MEN her til aften er det bare gået helt galt. Han viser mig noget på hans telefon og pludselig popper en sms op på skærmen fra "andersen". Andersen skrev også den anden morgen, hvor jeg var igang med at slukke hans alarm, men andersen var en gammel kollega, og det var noget med et job. "Nå ok, er han da arbejdsløs?" spørger jeg, "ja det er han" svarer min kæreste.

Men nu er andersen pludselig en gammel bekendt, og viser sig at være af hunkøn. Min kæreste ville ikke ud med noget om det, måtte råbe det ud af ham. - De har skrevet meget sammen her på det sidste åbenbart...

Det ville aldrig have generet mig hvis han havde fortalt mig om det, for jeg ved at de vitterligt er gamle bekendte, og der har aldrig været noget mellem det, og det er der sikkert heller ikke nu. MEN jeg sidder nu med følelsen af svigt. Han har løget for mig, og jeg stoler ikke en skid på ham lige pludselig. Føler han smider det hele på gulvet over noget så bernalt som at han har søgt råd hos hende - hvorfor ikke bare være ærlig omkring sådan noget?

Øv, har kvalme over det her lige nu...

Jeg har været lige der hvor du er nu. Bare værre. Hvis du vil høre min historie eller have gode råd så skriv endelig en pb til mig.

Knus

Anmeld

18. december 2010

Benjamins'mor

Jeg kan 100% godt følge dig.

Det kan jo godt være der ikke er noget imellem dem, men man føler alligevel de mænd skjuler et eller andet når de gør sådan noget. Har det ligesom dig. Er ligeglad hvem min kæreste snakker med, men han skal heller ikke holde noget hemmeligt for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.