Min kæreste og jeg har haft lidt kriser her på det sidste - ikke sjovt, men måske meget "normalt" når der er kommet en baby ind i familien.
Det er sådan set ikke det jeg er rasende og såret over for vi arbejder med det, og stille og roligt går det bedre. MEN her til aften er det bare gået helt galt. Han viser mig noget på hans telefon og pludselig popper en sms op på skærmen fra "andersen". Andersen skrev også den anden morgen, hvor jeg var igang med at slukke hans alarm, men andersen var en gammel kollega, og det var noget med et job. "Nå ok, er han da arbejdsløs?" spørger jeg, "ja det er han" svarer min kæreste.
Men nu er andersen pludselig en gammel bekendt, og viser sig at være af hunkøn. Min kæreste ville ikke ud med noget om det, måtte råbe det ud af ham. - De har skrevet meget sammen her på det sidste åbenbart...
Det ville aldrig have generet mig hvis han havde fortalt mig om det, for jeg ved at de vitterligt er gamle bekendte, og der har aldrig været noget mellem det, og det er der sikkert heller ikke nu. MEN jeg sidder nu med følelsen af svigt. Han har løget for mig, og jeg stoler ikke en skid på ham lige pludselig. Føler han smider det hele på gulvet over noget så bernalt som at han har søgt råd hos hende - hvorfor ikke bare være ærlig omkring sådan noget?
Øv, har kvalme over det her lige nu...
Anmeld