fandeme nogen lækre bukser ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Milka

Skouboe skriver:

Og hvor sidder de bare godt på hende.. ser det ihvertfald ud til på billederne...

jamen altså de er simpelthen perfekte, sidder præcis som de skal!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Skouboe

Milka skriver:

jamen altså de er simpelthen perfekte, sidder præcis som de skal!

Det er jeg rigtig glad for - og du skal være velkommen til at spamme med billeder af dem begge to

Anmeld

17. december 2010

sarahb

Så FEDE..

Men Camilla, må jeg lige sige... HOOOOOOOLD da helt ferie hvor er hun blevet STOR, det er jo helt vildt. og så fantastisk lækker. Og det hår.. Ja helt igennem dejlig.

Anmeld

18. december 2010

oo

jeg har selv lige fået mit første daub deluxe ind ad døren (billeder følger senere) og det er jo VILDT lækker kvalitet og alting!! (og et kæmpe hit når man ikke kan tråde en nål )

jeg synes bare Luca ser vildt stor ud...måske er det det lange hår?? jeg fik bare lige sådan et "huuuusjjjjh! tænk når Sol blir så stor og man kan se hvordan hun ser ud-UD!"

Anmeld

18. december 2010

JustAnotherName

Yes, Daub Deluxe er total lækker kvalitet, ser drøn-godt ud, og sidder godt!

Kun stor tilfredshed og gode anbefalinger herfra os 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2010

Milka

Tjuhl skriver:

jeg har selv lige fået mit første daub deluxe ind ad døren (billeder følger senere) og det er jo VILDT lækker kvalitet og alting!! (og et kæmpe hit når man ikke kan tråde en nål )

jeg synes bare Luca ser vildt stor ud...måske er det det lange hår?? jeg fik bare lige sådan et "huuuusjjjjh! tænk når Sol blir så stor og man kan se hvordan hun ser ud-UD!"

jeg ved det godt, det er helt vildt

men jeg føler ikke endnu at jeg ved hvordan hun ser ud-UD!!

Anmeld

18. december 2010

Milka

sarahb skriver:

Så FEDE..

Men Camilla, må jeg lige sige... HOOOOOOOLD da helt ferie hvor er hun blevet STOR, det er jo helt vildt. og så fantastisk lækker. Og det hår.. Ja helt igennem dejlig.

TAK

Anmeld

19. december 2010

LIZO

hvor er de bare fede i sort... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.