Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Og hvor sidder de bare godt på hende.. ser det ihvertfald ud til på billederne...
Og hvor sidder de bare godt på hende.. ser det ihvertfald ud til på billederne...
jamen altså de er simpelthen perfekte, sidder præcis som de skal!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milka skriver: jamen altså de er simpelthen perfekte, sidder præcis som de skal!
Det er jeg rigtig glad for - og du skal være velkommen til at spamme med billeder af dem begge to
jeg har selv lige fået mit første daub deluxe ind ad døren (billeder følger senere) og det er jo VILDT lækker kvalitet og alting!! (og et kæmpe hit når man ikke kan tråde en nål )
jeg synes bare Luca ser vildt stor ud...måske er det det lange hår?? jeg fik bare lige sådan et "huuuusjjjjh! tænk når Sol blir så stor og man kan se hvordan hun ser ud-UD!"
Yes, Daub Deluxe er total lækker kvalitet, ser drøn-godt ud, og sidder godt!
Kun stor tilfredshed og gode anbefalinger herfra os
Tjuhl skriver: jeg har selv lige fået mit første daub deluxe ind ad døren (billeder følger senere) og det er jo VILDT lækker kvalitet og alting!! (og et kæmpe hit når man ikke kan tråde en nål ) jeg synes bare Luca ser vildt stor ud...måske er det det lange hår?? jeg fik bare lige sådan et "huuuusjjjjh! tænk når Sol blir så stor og man kan se hvordan hun ser ud-UD!"
jeg ved det godt, det er helt vildt
men jeg føler ikke endnu at jeg ved hvordan hun ser ud-UD!!
sarahb skriver: Så FEDE..Men Camilla, må jeg lige sige... HOOOOOOOLD da helt ferie hvor er hun blevet STOR, det er jo helt vildt. og så fantastisk lækker. Og det hår.. Ja helt igennem dejlig.
Så FEDE..Men Camilla, må jeg lige sige... HOOOOOOOLD da helt ferie hvor er hun blevet STOR, det er jo helt vildt. og så fantastisk lækker. Og det hår.. Ja helt igennem dejlig.
TAK
hvor er de bare fede i sort...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128