Ondt ved navlen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.763 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. december 2010

lhn89

Hej piger 

Jeg vil høre om I har prøvet at have ondt omkring navlen? Jeg er i 20+1 og har de sidste par dage haft rigtig ondt lige omkring navlen, især når jeg bøjer mig. Er der nogle af jer der evt. ved hvorfor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

sismofutten

Uhh ja, det mener jeg også at jeg havde, men kan desværre ikke huske hvorfor - og synes også det var en del senere - måske det har noget at gøre med at den bliver "presset ud af" - men nu ved jeg ikke hvor stor din mave er blevet..

Men hold ud, og husk at nyde din gravitet :-)

Anmeld

21. december 2010

oerbaek

det har jeg også prøvet... det føles som om jeg var gul og blå indvendig... det kan jo være baby sparker meget lige der det var i hvertfald det svar jeg fik

Anmeld

21. december 2010

noah3006

Jeg er også øm omkring min navle og lige på, og kan slet ikke have at nogen rør ved den. Tror det er fordi der er så meget pres på derinde fra. Det er der i hvert fald herfra. Og så sparker min baby meget lige deromkring. Måske det er derfor, men hvorfor man er øm eller har ondt ved jeg ikke. Spørg evt din jordmor næste gang.

Knus Kristina uge 29

Anmeld

21. december 2010

Rsa

Hej

Jeg oplevede selv, at have smerter omkring navlen i et godt stykke tid... Fik at vide, at det dels kan skyldes, som der allerede er svaret, at barnet ligger og sparker det samme sted, hvilket kan danne indvendige blå mærker.

Det gik over igen efter mage uger ved mig, så det er ganske normalt, ingen grund til bekymring

Vh. Rsa 40 + 2 (Nu vil vi gerne snart hilse på bebsen!)

Anmeld

21. december 2010

Gaia

hej

ja det prøvede jeg også. har fået at vide, at der sidder noget der hedder navlebånd (en rest af navlestrengen der skulle sidde på indersiden) , som strækkes under graviditeten idet maven vokser, og at det skulle være derfor nogle får navle ømhed.

tillykke med graviditeten og glædelig jul

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Gaia skriver:

hej

ja det prøvede jeg også. har fået at vide, at der sidder noget der hedder navlebånd (en rest af navlestrengen der skulle sidde på indersiden) , som strækkes under graviditeten idet maven vokser, og at det skulle være derfor nogle får navle ømhed.

tillykke med graviditeten og glædelig jul

Så bare vent til lidt senere, når den begynder at bule ud...man aner ikke at man kan være så følsom på den der lille navletut...LOL
Jeg måtte da tage noget gaze og klistre hen over med hvid plastertape så jeg ikke fik den gnedet helt hudløs af tøjet eller op af køkkenbordet

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

Gaia

Så bare vent til lidt senere, når den begynder at bule ud...man aner ikke at man kan være så følsom på den der lille navletut...LOL
Jeg måtte da tage noget gaze og klistre hen over med hvid plastertape så jeg ikke fik den gnedet helt hudløs af tøjet eller op af køkkenbordet

Kærligst
Sussie

ja jeg synes også det var vældig morsomt, at se ens navle bule ud. Må indrømme jeg blev lidt navlebeskuende kan næsten savne min navle nu 

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Gaia skriver:

ja jeg synes også det var vældig morsomt, at se ens navle bule ud. Må indrømme jeg blev lidt navlebeskuende kan næsten savne min navle nu 

LOOOOL ja..og man anede ikke den så sådan ud på indersiden, vel

Anmeld

21. december 2010

Muffinmus

jeps, især med den sidste, kæft jeg var øm. En dag jeg skulle shoppe måtte jeg opgive fordi jeg ikke kunne gå. Resten var heldigvis bare ømhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.