Valget blev denne Aftenskjole!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Miamaja

Tak til alle I sode (og mange) brugere som hjalp mig med at lure mig ind paa den rette aften kjole til den store julefest i aften!!!

De fleste stemmer laa paa kjole 1 og 4, og jeg valgte saa nr.4. Den passede mig heldigvis i str. (var ellers saa nervos for jeg var lidt sent ude med at finde en kjole dvs. ca. 1 uge foer festen). Typisk mig, alting i sidste ojeblik.

Saa her er den i billeder da jeg provede den hjemme i forgaars.

God jul til alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Aves..

Miamaja skriver:

Tak til alle I sode (og mange) brugere som hjalp mig med at lure mig ind paa den rette aften kjole til den store julefest i aften!!!

De fleste stemmer laa paa kjole 1 og 4, og jeg valgte saa nr.4. Den passede mig heldigvis i str. (var ellers saa nervos for jeg var lidt sent ude med at finde en kjole dvs. ca. 1 uge foer festen). Typisk mig, alting i sidste ojeblik.

God jul til alle

Ret ryggen, ville min mor have sagt.. den er smuk og du får da nogle gode kasser i den, den skal nok blive en succes...

God fest.

Anmeld

17. december 2010

roenlund

wauu du er smækker lækker...

Anmeld

17. december 2010

Frøken J.

Miamaja skriver:

God jul til alle

Hold da kæft, du ser jo fantastisk ud!

Anmeld

17. december 2010

MorTilSnartFire <3

Du klæder den bedre end modellen Super flot kjole og lækker mooooar!!!! jihaaaaaaaaaar

Anmeld

17. december 2010

Dot D

Den helt rigtige kjole til dig, du er SMUK i den

Anmeld

17. december 2010

MetteT

PIIIIIIFT!!!!!

Anmeld

17. december 2010

dorthemus

Wauuuu du er faneme en hottie!!! Den klæder dig vildt godt

Anmeld

17. december 2010

Miamaja

Jildes skriver:

Ret ryggen, ville min mor have sagt.. den er smuk og du får da nogle gode kasser i den, den skal nok blive en succes...

God fest.

hahaha DET siger min mor altid til mig ogsaa; Jeg kan lige frem horer hende i baggrunden: 'Maja, husk nu at rette ryggen' !!! Ja,ja, skal nok prove at huske det.

Anmeld

17. december 2010

Miamaja

Sabrina17 skriver:

Du klæder den bedre end modellen Super flot kjole og lækker mooooar!!!! jihaaaaaaaaaar

Ihh tak skal du have. det er sorme sodt sagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.