En rigtig dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. september 2008

Musen5

Nu har Benjamin gået i vuggestue siden 1/6...

Han er virkelig en rigtig dreng.

Siden han startede er han faldet ned af div stole, har banket næsen og hovedet ned i jorden (stenene) ved siden af sandkassen og hoppet ud fra trappen 3 gange med hovedet først med buler, asfalteksem og andre skrammer som resultat.

Igår var de så på tur til en legeplads de normalt ikke er på.. De voksne holder øje med at ungerne ikke falder ned ad trappen v rutchebanen eller slåår sig på vej ned. Fair nok. Den voksne for enden af rutchebanen kigger op og ser at det er Benjamins tur næste gang, Kigger væk og kigger op på benjamin.... Benjamin var der bare ikke... det viser sig så at der på platformen mangler et bræt, hvilket har resulteret i at min lille skat skvatter 1½ meter ned og får luften slået ud af sig... Lillemanden har gudskelov ikke fået så meget som et blåt mærke

den eneste gang han har været på sygehuset var fordi han slog hovedet ind i et sofabord !? .oO( hvor logisk er det lige??????)

MHLB /mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

twinboys

Av for søren ... Ja ja vi har også klippekort til skadestuer, skadeklinikker, vagtlæger, lægen, sygehuse og ambulancer...

Nej nej vi er forsigtige med vores børn, men de er nogle krudtugler...

Og rigtige drenge slår hul har plaster på knæet...

Ambulancerne er også kun blevet brugt ved hvepsestik, og mens de var bitte små, hvor de havde lungebetændelse eller var rigtig dårlige ( drengene er født 3 1/2 mdr. for tidligt ) så derfor meget på sygehuse, vagtlæger, læger og ambulancer...

Ja de kære små...

Oliver faldt også forleden dag og slog baghovedet så han fil et kæmpe æg... Ja så måtte vi på skadestuen igen... Smiler...

Og ja børn i den alder får mange knubs...

Mener dog at man skal tjekke en legeplads, før børnene bare får frit løb...

Majbritt

Anmeld

3. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jep...jeg er også ret nervøs for at vi får et månedskort til skadestuen når Jesse bliver lidt ældre. Jeg har lært ham at han skal holde en voksen i hånden når der skal hoppes, og indtil nu virker det. Men jeg regner ikke med det bliver ved ;)

Men min knægt er også bare frygtløs - ahh næsten da - var parat til at gå ind til løverne i zoo, SKULLE bare klappe en tigerpyton og kaster sig rundt som en stundtman, men et teaterstykke med Orla Frøsnapper bringer ham helt ud af kurs :D

(H)

Anmeld

3. september 2008

MorCamilla

Hodla op, hvor skønt med en rigtig dreng...:D hvis de så bare for søren kunne lade vær med at komme til skade hele tiden... Menhvor er det dejligt at han ikke slog sig mere efter faldet i dag, det kunne jo have gået grueligt galt, så det er bare dejligt...

Knus fra Camilla, som også har en rigtig dreng og også kun har været på skadestuen efter en faldetur ind i et bord;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.