Forslag til hvad vi kan lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Bryndis

Min kæreste og jeg vil rigtig gerne på tur med vores dreng på 2 år i  morgen. Han blev storebror for en måned siden og vi syns nu at han trænger til at være alene med mor og far  

Men vi kan ikke rigtig bestemme os for hvad vi skal lave. Nogen der kan komme med nogle forslag? Vi bor i Thisted så det skal ikke være noget der ligger flere timers kørsel væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Munder

Bryndis skriver:

Min kæreste og jeg vil rigtig gerne på tur med vores dreng på 2 år i  morgen. Han blev storebror for en måned siden og vi syns nu at han trænger til at være alene med mor og far  

Men vi kan ikke rigtig bestemme os for hvad vi skal lave. Nogen der kan komme med nogle forslag? Vi bor i Thisted så det skal ikke være noget der ligger flere timers kørsel væk

Det vigtigste for ham, når han ikke er ældre er jo noget kvalitetstid med mor og far. Hvorfor ikke tage hen til en sø i nærheden og fodre ænder og så gå en lille tur på en legeplads?

Anmeld

17. december 2010

Davidsen87

En tur i svømmehalen Min datter ville elske det

Anmeld

17. december 2010

Aves..

Bryndis skriver:

Hvis det var mig, der skulle hygge med et mit lille barn på 2 år, så ville jeg bare blive hjemme eller måske gå en tur....bage en kage sammen, spille et spil, læse en bog, putte i sengen...bare være sammen, og ikke tage ud hvor man jo ikke rigtog har mulighed for bare at være... lad ham styre tempoet og bare vær sammen.. måske tage i svømmehallen..

Anmeld

17. december 2010

MetteT

Davidsen87 skriver:

En tur i svømmehalen Min datter ville elske det

Det ville min datter også...  

Men da trådstarter lige har født for en måned siden er det ikke sikkert der er grønt lys til at gå i svømmehallen endnu...

Knus Mette

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Bryndis skriver:

Er der ikke nogle legelande eller sådan oppe ved Thisted?

Ellers er der Baboom city i Herning, det tager ca. 1 time i bil.

Anmeld

17. december 2010

Tdittmann

Naturlegepladsen i Thisted

Anmeld

17. december 2010

millesofie

Bryndis skriver:

ja vi skal ud og lege med sne og kælke i morgen

knus fra Mille-Sofie, Mormor, Marcus-Emil 5år og Tinke 1år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.