Scanning... Undervægt 23%...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2010

sandratobias

Så har jeg været ved scanning igen..  
De siger at den lille vejer 1200 gr, så det går da fremad... Men % sku jo gerne ha være lavere, men der er ikk noget alarmerende...

Ska til scanning omkring flow 1 gang i ugen... Og vægtscanning hver 14. dag + flow tjek...

Alt er perfekt, bortset fra vægten på den lille...

Så ja alt i alt zyz jeg det gik godt, den lille er ca samme størrelse som storebror, da jeg var i uge 31+2 (fødsel m. vægt på 1257)

Sandra - Uge 29+5...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

L-Mortil3

Ja det var da godt nok en lille prut du fik sidst Godt at høre at lillefisen, trods alt vokser sig stor og stærk, om end lidt langsomt

Anmeld

22. december 2010

FruEllingsen

godt at høre at alt det andet ser fint ud   Håber den får vokset sig til en god størrelse selvom det går lidt langsommere end normalt.

Det er godt de holder øje med det

Anmeld

23. december 2010

Mama2980

Jeg er i samme situation lige nu, jeg var til vægtscanning for en uge siden der sagde 1200 g. jeg er 31+5 i dag. skal igen den 29. og så hver anden uge.. Min yngste datter er født 37+2 med en vægt der hed 2550 g.

Anmeld

23. december 2010

Muffinmus

ingen sagde en dyt til at min datter var lille en del af vejen overhovedet...og uden at være det store matematik hoved så lå hun det meste af tiden 18-25 % under. Så det er da kun fordi du før har født for tidligt de er bekymrede over det, ellers ville alt være som med os andre:-)

Min datter kom ud 38+0 og vejede 2933 g, og hun var stille begyndt ikke at tage på derinde, nok derfor min krop fik hende ud lidt før, hun trivedes ikke helt hundrede derinde.Men hverken jm eller læge sagde noget til hendes vægt på noget tidspunkt selv om hun % lå ret lavt en del af tiden.

Anmeld

23. december 2010

Maria Sascha

Fødte min lille søn i uge 31 + 2 pga. svangerskabsforgiftning, han vejede 1350g. Jeg havde undervejs fået en enkelt bemærkning omkring at han muligvis var lidt lille, men fik på samme tid at vide at det ikke var noget jeg skulle bekymre mig om... Efterfølgende har jeg dog tænkt at jm eller læge måske skulle have tjekket lidt mere op omkring det...

Nyd at de er opmærksomme, brug det evt. til at skabe en indre ro...

Anmeld

24. december 2010

sandratobias

Mange takker for svar alle sammen... Er oz rigtig glad for de holder øje denne gang... 
Da jeg var ved sidste scanning med sønnen inden han kom ud lå han på 29% undervægt... Og nu her er situationen 23%, så der er da lidt forskel... 

Har lige været langs i går (Torsdag), kun til flow.. Fik lidt billeder... Og baby har lidt tykke kinder.. Så glæder mig til næste Torsdag til vægtscanning... Ville gerne ha lagt billeder ind, men har ingen mulighed for det lige pt. 

Er nu i  dag i uge 30+5... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.