Gyllibik skriver:
I skønne damer, er der nogen der føler det ligeså hårdt at blive mutti. Jeg fødte for ca. 6 uger siden en dejlig dreng. Vi har begge haft en meget svær start (FB).
De første dage efter udskrivelsen var han en dejlig dreng, der spiste, lavede i bleen og sov. Sov gerne 3-4 timer i streg flere gange om dagen.
Pludseligt blev han helt utrøstelig, og skreg som sindsygt. Talte med sp om de ved hendes første besøg, og hun fortalte at jeg skulle lade ham falde i sævn hvor han var. (Han sov kun max 20 min og vågnede med et skrig.) Tog hendes råd til mig, men intet hjalp.
Nogle dage senere tog vi til læge med ham, han blev undersøgt, og fejlede intet, voksede fint og så rask ud. Lægen sagde at det var kolik. Skal lige siges han kun var 2 uger på det tidspunkt.
Nogle dage senere opdagede jeg at han øre løb, til læge igen, han havde fået ørebbetændelse i det ene øre, vi fik noget pinciilin, men skulle ikke bruge det hvis det blev bedre i løbet af weekenden. Dagen efter løb det andet øre, afsted til vagtlægen. Der blev ringet til en vagt ørelæge som gav grønt lys til at begynde på pincilinkuren. Vi skulle kontakte en ørelæge om mandagen. Heldigvis fik vi en akuttid og kom til ørelæge. Betændelse i begge øre, vi fik dråber. Men stadig græd han maksimalt og sover minimalt. 3 timer om natten, og 2 timer om dagen, ellers kun max 20 min søvn og vågne med et skrig.
Så var der blod i hans afføring, afsted til vagtlægen, fik af vide at så lille en dreng ikke må få pincilin så det skulle vi stoppe.
Igen løb begge øre, afsted til ørelæge, dråberne havde ingen efekt, så vi fik nogle nye. De har heldiigvis afhjulpet han øreproblemer.
Men så var hans afførring ren slim og blod. Afsted til vagtlæge som sendte os videre til skejby. Børnelægen ville have os indlagt, så vi skulle komme igen mandag morgen. Det gorde vi så, den nye børnelæge vurderede ham som sund og rask, så vi kunne bare tage hjem igen.
Men min dreng skriger stadig konstant, har tynd mave, og vil ikke sove. Det er så hårdt, både for ham men også os.
Nu er jeg begyndt at give mig sig skylden på at have påført ham mere smerte. For jeg har lagt ham i seng hver gang han faldt i søvn i armen på mig, hvilket kun har gjort smerterne i ørene værre.
I en periode hjalp hårrtøren men nu hjælper intet. Har prøvet kamillete, mylicon, zoneterapi, babymassage, køreture, barnevognsture og jeg ved ikke hvad. Nu har det stået på i 6 uger, og mister troen på at det bliver bedre.
Heldigvis har han indimellem overskud til at give mig et dejligt smil, så bliver man lige optanket med ny energi.
Ville bare lige puste ud her inde på baby.dk som jeg føler jeg har forsømt 
Lige nogle billeder at vores vidunder,.