Lille pigen sover dårligt nok!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. december 2010

fif

Hej de damer

Min lille pige, som er de små 3 uger sover dårligt nok om dagen, og hvis hun gør er det kun ½ time af gangen ca, og hvis man så ligger hende for sig selv vågner hun!!

Er det kun lige nu hun vil være sådan, da hun ikke er så gammel eller er der nogle forslag til noget andet man kan gøre??

Hilsen Fie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

LinLin

Ingen af mine har sovet særligt meget om dagen! Det er også sådan noget 25 til max 45 min ad gangen... Jeg har valgt bare at sige "sådan er de" - det er jo forskelligt hvor meget børn sover og de har altså ikke haft brug for så meget om dagen.

TIl gengæld sov den store igennem fra  han var 3 mdr (uden tilbagefald ) og lillebror er tæt på! (han sover 7 timer i streg fra kl halv otte ca) - og jeg vil da klart helst have de sover om natten

Anmeld

17. december 2010

fif

DAs mor skriver:

Ingen af mine har sovet særligt meget om dagen! Det er også sådan noget 25 til max 45 min ad gangen... Jeg har valgt bare at sige "sådan er de" - det er jo forskelligt hvor meget børn sover og de har altså ikke haft brug for så meget om dagen.

TIl gengæld sov den store igennem fra  han var 3 mdr (uden tilbagefald ) og lillebror er tæt på! (han sover 7 timer i streg fra kl halv otte ca) - og jeg vil da klart helst have de sover om natten

Okay, men troede bare de sku sove omkring de 16 timer gerne mere, når de nu er så små! Og her til aften,vil hun heller ikke sove og kan se hun er overtræt!! så blir lidt frustreret.....

Anmeld

17. december 2010

2babygirls

Nu har jeg været meget heldig med min lille sovetryne, men har du prøvet at vikle hende stramt ind i et lang og så vuggen hende lidt ??

Madeleine er en være tryghedsnarkoman, og sover i min armhule hver nat.. de gange vi prøver med liften vågner hun få timer efter og vil over til os (2 mdr gammel) og sover hun fra start af hos mig sover hun de der 6-7timer om natten inden hun skal have mad og så sover hun gerne det meste af formiddagen væk hvis jeg bliver i sengen med hende.

Anmeld

18. december 2010

fif

Tina&Martin skriver:

Nu har jeg været meget heldig med min lille sovetryne, men har du prøvet at vikle hende stramt ind i et lang og så vuggen hende lidt ??

Madeleine er en være tryghedsnarkoman, og sover i min armhule hver nat.. de gange vi prøver med liften vågner hun få timer efter og vil over til os (2 mdr gammel) og sover hun fra start af hos mig sover hun de der 6-7timer om natten inden hun skal have mad og så sover hun gerne det meste af formiddagen væk hvis jeg bliver i sengen med hende.

Vi har prøvet lidt at svøbe hende ind og det har osse hjulpet nogle gange, men det kan jo ikke passe at man skal ligge hos dem hele dagen så!! hehe, så får man jo ikk nået noget som helst

Men tror også at vores pige føler sig lidt "alene" når vi så lægger hende ned , og hun er jo også kun de 3 uger gammel! Og man kan se hun er overtræt , men øjnene vil bare ikke det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.