AnneH skriver:
Fik i tirsdags at vide jeg at højst sandsynlig var gravid uden for livmoderen, og muligvis i venstre æggeleder. Så var derfor til en ny scanning i her til morgen. (Ved ny læge)
Hun mente at kunne se at ægget sidder i livmoderen
og den væske samling i æggelederen bare er en cyste. Så hun fortalte at ud fra størrelsen på ægget og mine hCG værdier, så er jeg i uge 4 og ikke i uge 6, som jeg skulle være hvis det er et æg de har sat op, så måske vi har lavet et øko æg. 
Hun gav mig en masse forhåbninger og har været helt oppe i skyerne hele formiddagen, men så ringede hun over middag og der var kommet svar på en ny blodprøve. Værdierne stiger stadig, bare ikke nok. Også begyndte hun at snakke om at det jo godt kunne være at det sad uden for alligevel!!
Hold nu op!! Det er jo ikke til at holde ud!! Hvorfor skulle hun tale om alt det positive i morges også ikke rigtig stå ved det i eftermiddags?? Hun satte os op på en lyserød sky og skubbede os ud i det fri også kun for at skyde os ned igen 
Så nu skal jeg en tur til scanning igen mandag morgen kl 8.15. Ved snart ikke hvad jeg skal forvente og håbe på. 

Hvor er det bare uretfærdigt, at i skal igennem alt dette!! Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige, så sender dig en STOR krammer og en masse kærlige tanker!!

Lisbeth
Anmeld