Er jeg social-faglig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Kloster

Hej.

Jeg kan ikke lade være med at tjekke jobnettet dagligt. Har lige set en stilling, hvor de søger en med en social-faglig uddannelse og har erfaring med social-fagligt arbejde.

Har og er jeg det??

Jeg er social- og sundhedsassistent. Blev udlært feb 09' og arbejder på et pl.hjem.

Men hvad er en social-faglig uddannelse??

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

LR85

Du må nok ringe til stedet.

Det kan muligvis være social og sundheds hjælper, samt assistent, men tænker det måske også kan være socialrådgiver og noget i den stil.

Anmeld

17. december 2010

aarhusmor

Jeg ville da søge jobbet og så skrive at jeg var social-faglig. For det ville jeg forvente at jeg var i dine sko

Anmeld

17. december 2010

Angelspot

Kloster skriver:

Hej.

Jeg kan ikke lade være med at tjekke jobnettet dagligt. Har lige set en stilling, hvor de søger en med en social-faglig uddannelse og har erfaring med social-fagligt arbejde.

Har og er jeg det??

Jeg er social- og sundhedsassistent. Blev udlært feb 09' og arbejder på et pl.hjem.

Men hvad er en social-faglig uddannelse??

VH Kloster

Jeg vil betegne en socialrådgiver som socialfaglig. Jeg er selv social og sundhedshjælper, men vil ikke betegne mig som socialfaglig, nærmere sundhedsfaglig. Jeg ved faktisk heller ikke om jeg vil betegne pædagoger som socialfaglig, det kommer nok an på hvilken gren af pædagogikken man beskæftiger sig med. Ellers er det vel socialpædagogisk arbejde. Men gir dig helt ret, det er lidt forvirrende, hvilken profession der står bag den betegnelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.