brunlig mens/udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2010

lotte87dk

her i mandags troede jeg at jeg havde fået min mens fordi da jeg tørrede mig var der brunligt mens/udflåd med, men har ikke haft det siden. her i onsdags skulle jeg have min mens men nu er det to dage siden, jeg er på p-piller men har hørt man godt kan blive gravid selvom man er på p-piller igår tog jeg en test der viste negativ men har også hørt og læst at det sagtens kan lade sig gøre, at man er gravid selvom den viste negativ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

paprika

lotte87dk skriver:

her i mandags troede jeg at jeg havde fået min mens fordi da jeg tørrede mig var der brunligt mens/udflåd med, men har ikke haft det siden. her i onsdags skulle jeg have min mens men nu er det to dage siden, jeg er på p-piller men har hørt man godt kan blive gravid selvom man er på p-piller igår tog jeg en test der viste negativ men har også hørt og læst at det sagtens kan lade sig gøre, at man er gravid selvom den viste negativ...

Halløj (:

Jeg har haft det på samme måde. Men kan stadig ikke teste positivt med en hjemme g-test. Kun ved en hCG blodprøve. og er 15+0 idag.

Men vent et par dage og se hvad der sker, chancen for at blive gravid når man reglmæssigt tager p-piller er ikke særlig stor. 

herfra

Anmeld

17. december 2010

lotte87dk

ved godt den ikke er særlig høj men hvis man har glemt en pille eller ikke taget dem ordentligt så er risikoen højere for at blive gravid. men ved ellers ikke hvad det kan være men har tænkt jeg ville se tiden an og se om min mens skulle komme i løbet af weekenden ellers har jeg tænkt at kontakte lægen på mandag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.