Forbrugerstyrelsen min bar røv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. december 2010

dollygirl

HJÆLP TØSER

jeg har fået klage fra en pige som jeg har lavet hår på engang.. og efter kort tid påstår hun at håret har ødelagt hendes eget hår og hun vil ha pengene tilbage .. jeg har kun haft tilfredse kunder .. men lige hende er der problemer med ..

Jeg tilbyd hende ekstra gratis hår ,. men kort efter sagde hun hun vil bare ha håret igen .. og jeg vil ordne det for hende men hun står fast .

Og nu har hendes mor meldt mig i forbrugerstyrelsen .. Årh . Jeg har aldrig i mit liv haft problemer med folk .. og nu er jeg såå skræmt ..

Hvad gør man ? det hendes forklaring mod min .. og self vil de tro på hende og hendes mor .

Hvad kan man miste i sådan noget ... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

sarahb

du skal vel bare bevise at hun ikke har behandlet det ordenligt efter de henvisninger du har givet hende til behandling af påsat hår.
Men jo kunden har næsten altid ret og det der kan ske er at du kan få en bøde..

Anmeld

17. december 2010

SHERO

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på præsis din sag. Men ved fra mit arbejde at vi engang havde en uheldig situation med en kundes computer, og alle hendes filer blev slettet inkl. billeder, og kunne ikke redes af vores it-mand. Hun klagede til forbrugerstyrelsen og vandt, hun havde naturligvis fået tilbudt en ny computer, men hendes billeder kunne jo af gode grunde ikke erstattes.

Men eftersom de "kun" havde personlig værdi, og ikke nogen egentlig værdi fik hun ikke noget ud af det. Altså ingen erstatning, i form af penge... Tror ikke du kan blive straffet med meget andet end at hun skal have pengene tilbage, for hendes hår udgør som sådan ingen værdi... (ud over for hende selvf)

men du må ikke hænge mig op det, det var ihvert fald hvad Mette Reissman forklarede os på et kusus. men om det er rigtig kan jeg ikke sige med sikkerhed..

Anmeld

17. december 2010

dollygirl

Tullen85 skriver:

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på præsis din sag. Men ved fra mit arbejde at vi engang havde en uheldig situation med en kundes computer, og alle hendes filer blev slettet inkl. billeder, og kunne ikke redes af vores it-mand. Hun klagede til forbrugerstyrelsen og vandt, hun havde naturligvis fået tilbudt en ny computer, men hendes billeder kunne jo af gode grunde ikke erstattes.

Men eftersom de "kun" havde personlig værdi, og ikke nogen egentlig værdi fik hun ikke noget ud af det. Altså ingen erstatning, i form af penge... Tror ikke du kan blive straffet med meget andet end at hun skal have pengene tilbage, for hendes hår udgør som sådan ingen værdi... (ud over for hende selvf)

men du må ikke hænge mig op det, det var ihvert fald hvad Mette Reissman forklarede os på et kusus. men om det er rigtig kan jeg ikke sige med sikkerhed..

okay .. men nu vil de ha jeg betaler både for håret og hendes tur hos frisøren hvor hun har fået behandlet håret og har fået kur og sådan .. det vil jeg da ikk betale ?

Jeg har seriøst været megt sød ved hende og givet god service og nu gør hun det her ...

Jeg kan få min leverandør til at skrive et brev at det er ægte hår og en anden kunde kan fortælle hendes behandling .. men problemet er bare at hun lyver meget til forbrugerrådet og hendes mor gør også .. de har sagt alt muligt som ikk passer , at jeg har ignoreret deres opkald og alt muligt .. årh de vil aldrig tro på mig ..

Anmeld

17. december 2010

SHERO

lillepuller skriver:

okay .. men nu vil de ha jeg betaler både for håret og hendes tur hos frisøren hvor hun har fået behandlet håret og har fået kur og sådan .. det vil jeg da ikk betale ?

Jeg har seriøst været megt sød ved hende og givet god service og nu gør hun det her ...

Jeg kan få min leverandør til at skrive et brev at det er ægte hår og en anden kunde kan fortælle hendes behandling .. men problemet er bare at hun lyver meget til forbrugerrådet og hendes mor gør også .. de har sagt alt muligt som ikk passer , at jeg har ignoreret deres opkald og alt muligt .. årh de vil aldrig tro på mig ..

Det tror tvivler jeg meget på du kan blive pålagt at betale det, hvis hun skulle gå hen og vinde... Hvilket jeg dog tvivler meget på, da det er en sag med påstand mod påstand, hendes mor gør ikke sagen stærkere... Tror ikke du har så meget at bekymre dig om, med mindre de har flere henvendelser fra andre kunder med lign. oplevelser.

Og hvis hun har fået hendes hår "fikset" ved en frisør, gør det det jo ikke lettere at bevise hendes hår var ødelagt... Og der er vel ingen der kan bevise hendes hår ikke var ødelagt i forvejen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.