Kan slet ikke komme i stemning i år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. december 2010

TbCp

Jeg elsker ellers jul, men kan bare slet ikke komme i juestemning i år

Elsker normalt at købe gaver og pakke dem fint ind, elsker at pynte op og bage osv.

Jeg har både pyntet op og bagt og endda hørt julemusik imens, men stemningen kommer bare ikke.... det synes jeg da faktisk er lidt trist.....

Jeg har en stak gaver liggende som jeg skal have pakket ind, normalt gør jeg det med det samme gaverne er købt, men i år giiiider jeg ikke.

Håber godt nok julestemningen kommer når jeg går på juleferie på tirsdag for ellers er det da lidt trist

Men der har jo også været så meget dumt den sidste tid, så måske der ikke er noget at sige til at jeg ikke rigtig synes det hele bare er hyggeligt og dejligt.

Et sidste lille forsøg på at bringe lidt julestemning ....

Glædelig jul allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Vingummien

Er sikker på den kommer når du går på ferie Ellers kommer den da juleaften, ellers får du nok ik julegaver af julemanden

Anmeld

18. december 2010

LIZO

sender en masse jule hygge mod odense

Anmeld

18. december 2010

Barbamama

Åh sådan har jeg det også i år og det er vildt irriterende. Jeg har det slet ikke som om det er jul lige om lidt. Min julestemning begyndte allerede i oktober og jeg glædede mig helt åndssvagt til december, men der har lige været nogle omstændigheder der gør at julestemningen forsvandt lidt. Jeg HAR pyntet osv men det rammer mig heller ikke i år. Så må vi tage revanche næste år Tina. Knus til dig!

Anmeld

18. december 2010

anna-jonas

Det er svært at komme i stemning, når man har det som dig, Tina. Det hele føles som krav, fremfor hyggelige julesysler...................man har lyst til at ligge og kigge ind i væggen, og slippe for alle pligter og krav. Men Tina......................du SKAL trække dig selv op, og måske sætte ambitionsniveauet lidt ned i år. Man kan købe sig til mange ting, så hvorfor ikke benytte sig af det.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.