hjælp? flytte sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja sagen er den at miig og kæresten flytter sammen nu! hvor skal jeg ringe hen og amelde jeg ikk bor alene mere?? boligsøtte og det forhøjet som enlig skal jo væk

ihh jeg glæder miig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

betski

Christina92!<3 skriver:

ja sagen er den at miig og kæresten flytter sammen nu! hvor skal jeg ringe hen og amelde jeg ikk bor alene mere?? boligsøtte og det forhøjet som enlig skal jo væk

ihh jeg glæder miig

Borgerservice

Tillykke med at I skal flytte sammen. Det er da dejligt for jer

Anmeld

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

duddi. skriver:

Borgerservice

Tillykke med at I skal flytte sammen. Det er da dejligt for jer

hvad gør man så med su?? jeg vil jo gå ned i su når jeg flytter sammen med ham, hvordan laver man det om??

Anmeld

17. december 2010

Sabrina

Du skal vel kontakte SUkontoret på skolen evt, ellers inde på deres hjemmeside www.su.dk

Anmeld

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Sabrina skriver:

Du skal vel kontakte SUkontoret på skolen evt, ellers inde på deres hjemmeside www.su.dk

tak

Anmeld

17. december 2010

Chr-Hei

Christina92!<3 skriver:

ihh jeg glæder miig

Hvad angår det forhøjede børnebidrag gik det altså helt automatisk da kæresten og jeg flyttede sammen der gik kun en uge inden der kom brev om at han nu ville få normal bidrag...

Men su og det ved jeg desværre ikke .. men måske smart nok tage det hele over en kamp Og det lyder da dejligt med flytte sammen.. Er nu rare have en komme hjem til

Anmeld

17. december 2010

Sabrina

Christina92!<3 skriver:

tak

Var så lidt  

Anmeld

17. december 2010

Maja88

hvorfor vil du gå ned i su???

men du skal selv ændre det på min-su.dk

Anmeld

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Maja88 skriver:

hvorfor vil du gå ned i su???

men du skal selv ændre det på min-su.dk

fordi det gør man når man flytter sammen med en!!

Anmeld

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Heidi-ra skriver:

Hvad angår det forhøjede børnebidrag gik det altså helt automatisk da kæresten og jeg flyttede sammen der gik kun en uge inden der kom brev om at han nu ville få normal bidrag...

Men su og det ved jeg desværre ikke .. men måske smart nok tage det hele over en kamp Og det lyder da dejligt med flytte sammen.. Er nu rare have en komme hjem til

ja det er dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.