rejsekit : hjælp søges..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Isabella_mor

hej pigerne...  nå jeg står og har fundet på den geniale ide til en julegave til min søster.. hun rejser til thailand på ferie den 25 december og jeg har tænkt mig at strikke et rejsekit sammen til hende..

jeg har skaffet indtil videre,

solcreme faktor 30 

solstift.

kryds og tværs - incl kuglepen.

engangs lommetørklæder.

det skal helst være noget til tidsfordriv i flyveren da hun skal rejse derne og hjem alene..

shampoo osv har de på hotellet..

så hvad kan jeg ellers putte i det hersens rejsekit??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Loa

Hvor længe skal hun være afsted?

Vi havde Harry Potter bøgerne med på ferie til Thailand, genialt tidsfordriv.....

Hvad med turen går til Thailand?

Anmeld

17. december 2010

Isabella_mor

Loa skriver:

Hvor længe skal hun være afsted?

Vi havde Harry Potter bøgerne med på ferie til Thailand, genialt tidsfordriv.....

Hvad med turen går til Thailand?

er det en bog om thailand.. jeg skal nemlig lige ud og juleshoppe lidt i dag.. så kan jo være jeg finder lidt ekstra at putte i

Anmeld

17. december 2010

Loa

isabellamor skriver:

er det en bog om thailand.. jeg skal nemlig lige ud og juleshoppe lidt i dag.. så kan jo være jeg finder lidt ekstra at putte i

Jeps, det er beskrivelse af de forskellige ø'er, og hovedstaden (og resten af Thailand self) hvor man så kan læse om gode steder at besøge, shoppe osv. alt afhængig af hvor man opholder sig..... Den brugte vi også da vi var dernede....

Anmeld

17. december 2010

Isabella_mor

Loa skriver:

Jeps, det er beskrivelse af de forskellige ø'er, og hovedstaden (og resten af Thailand self) hvor man så kan læse om gode steder at besøge, shoppe osv. alt afhængig af hvor man opholder sig..... Den brugte vi også da vi var dernede....

men jeg ved at to dage efter hun er kommet derned kommer hendes kammerart og hans datter og de har været der før, så jeg tror de skal vise hende rundt.. men jo det er en rigtig god ide... tror jeg skal kigge lidt..

Anmeld

17. december 2010

Angel

Hvad med;

soduko
blade (woman, bazar, hvad din søster nu er til)
MP3 afpiller med hendes yndlingsmusik på (du kan jo evt låne hende din egen, hvis du ikke vil køb en ny)
et personligt brev hvor du ønsker hende en rigtig god tur
solbriller
hat af en slags
læbepomade, hårelastikker (ting man tit glemmer)
slik, frugt (ikke drikkelse)
en 20'er til en købe en mini-cola på flyveren

Anmeld

17. december 2010

Isabella_mor

Angel skriver:

Hvad med;

soduko
blade (woman, bazar, hvad din søster nu er til)
MP3 afpiller med hendes yndlingsmusik på (du kan jo evt låne hende din egen, hvis du ikke vil køb en ny)
et personligt brev hvor du ønsker hende en rigtig god tur
solbriller
hat af en slags
læbepomade, hårelastikker (ting man tit glemmer)
slik, frugt (ikke drikkelse)
en 20'er til en købe en mini-cola på flyveren

jeg tror ikke jeg beøhver at give hende musik, hun har en i prhone 4.. der er masser af musik på.. tror måske også hun tager sin computer med, så jeg ved ikke rigtig..!! 

jeg tænkte også soduko.. og nogle virkelig grimme solbriller og måske en virkelig grim solhat.. for gaven behøver ikke være en "perfekt" gave, den må godt være lidt humoristisk og sjov...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.