Så kom dagen... (brystkræft)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. september 2008

MorCamilla

Hvor jeg IGEN skal til Aalborg og have lavet en ny biopsi, for at tjekke om knuden i mit bryst har bredt sig... Og evt sidder i lymfekirtlerne også.. Jeg er næsten sikker på at den ikke har bredt sig, så ville jeg have opdaget det (tror jeg) men er alligevel en smule nervøs..:'( Jeg skal også have en snak med den heldige læge der har fået tjansen at operere mig:)) Han skal fortælle mig hvad han gør, altså hvor han skære mig op, hvad han tager ud, hvad jeg kan regne med bag efter, hvor lang tid der ca. går efter operationen før jeg skal begynde på kemo.. osv osv... Jeg ville bare lige fortælle jer det, og be om et par krydsede fingre, det tror jeg at jeg får brug for i dag..:$ Knus fra Camilla, som snart vil køre til Aalborg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

sbs78

Hej Camilla

Jeg vil ønske dig alt muligt held og lykke i dag. Jeg vil sende mange positive tanker til dig.

(H) sidsel

Anmeld

3. september 2008

heaven

ååååha, det er tæt på nu hva???

Men mange krydsede fingre skal du få herfra, det skal nok gå....

Knuz Jannie

Anmeld

3. september 2008

Mathilde

Hej Camilla

Jeg kan godt forstå at du er nervøs. Det er der ikke noget at sige til! Det bliver da dejligt at få snakket det hele igennem med den læge der skal operere dig. Så kan du få svar på alle dine spørgsmål og forhåbentlig få afklaring og måske lidt ro i sindet...

Du kan tro jeg nok skal krydse fingre for dig idag.
Jeg håber det går godt og at det ikke har spredt sig. Du må lige skrive hvordan det er gået når du kommer hjem.

(H) og tanker fra Mathilde

Anmeld

3. september 2008

Anne

Hej Camilla
Pøj pøj i dag. Selv om det er hårdt at skulle afsted, så er det garanteret rart at få talt tingene igennem. Du bliver klogere på, hvad der skal ske, og det kan trods alt give en ro.
Jeg vil tæke på dig hele dagen, og håber, at alt er som det skal være.
Mange knus
Anne

Anmeld

3. september 2008

Zuzet

Hej Camilla

Uhhha...jeg kan altså godt forstå du er nervøs, det tror jeg vi alle ville være hvis det var os.

Men du kan tro jeg vil tænke på dig og XXXXX alt hvad jeg kan for at det ikke har bredt sig og for at du slipper lettest muligt.

Mange varme tanker og knus

Lotte

Anmeld

3. september 2008

rlyn

Puha - kan god forstå du er nervøs.
Jeg ønsker dig det allerbedste og sender fluks positive og helende tanker afsted til dig.

Knus
Rikke (H)(H)(H)

Anmeld

3. september 2008

monstar99

Håber du vil blive hurtig rask :P
Jeg sender dig varme og postive tanker
(H)(H)(H)(H)

Anmeld

3. september 2008

twinboys

Hej Camilla mange varme og positive tanker til dig...(L)

Håber det bedste for dig...:)

Majbritt(H)

Anmeld

3. september 2008

Lulle25

Held og lykke til dig i dag;) Håber det bedste for dig(L)
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.