Bryllupsinvitationer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. december 2010

MIWULA

Hvor længe før bryllupet sender man invitationerne ud så man kan regnet maden og drikkelsen ud til de mennesker der kommer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

cdinesen

De invitiationer jeg selv har fået til store festlige lejligheder, har jeg minimum fået 3 måneder før, og det vil ca. være der jeg selv ville sende ud også, hvis jeg stod og skulle giftes  

Anmeld

17. december 2010

Frk. Himmelblå

cdinesen skriver:

De invitiationer jeg selv har fået til store festlige lejligheder, har jeg minimum fået 3 måneder før, og det vil ca. være der jeg selv ville sende ud også, hvis jeg stod og skulle giftes  

Enig. Bryllup er en stor begivenhed, og folk (gæsterne) skal have mulighed for at planlægge .

Anmeld

17. december 2010

MIWULA

Okey tak troede man skulle gøre det 6 måneder før. haha det tror jeg nok oz jeg kommer til.

Anmeld

17. december 2010

Nadia&Daniel

Tja - vi gør det lidt anderledes - vi skal have bryllup/barnedåb den 12. Feb. 2011 - og indbydelserne kommer ud i dag - men vores gæster kender alle datoen, og har allerede meldt fra og til

Anmeld

17. december 2010

Frøken Sørensen

Jeg vil sige 3 mdr før, men synes også det kommer an på hvornår brylluppet skal holdes! Har et vennepar som skal giftes i august næste år og det kan jo være i en sommerferie for nogen... Så de vil sende ud 4-5 mdr, så folk har mulighed for at planlægge... Nogle planlægger jo allerede ferie nu... Så det er jo også med at være ude i god tid hvis man vil have folk med

Anmeld

17. december 2010

Pige2009

MIWULA skriver:

Hvor længe før bryllupet sender man invitationerne ud så man kan regnet maden og drikkelsen ud til de mennesker der kommer??

Et par måneder har de gjort i min familie. Alle kender i de fleste tilfælde datoen.

Anmeld

17. december 2010

MIWULA

Gitte85 skriver:

Jeg vil sige 3 mdr før, men synes også det kommer an på hvornår brylluppet skal holdes! Har et vennepar som skal giftes i august næste år og det kan jo være i en sommerferie for nogen... Så de vil sende ud 4-5 mdr, så folk har mulighed for at planlægge... Nogle planlægger jo allerede ferie nu... Så det er jo også med at være ude i god tid hvis man vil have folk med

Ja det er rigtigt men vi har valgt januar 2012 da vi blir viet på rådhuset her den 8 januar 2011

Anmeld

17. december 2010

Frøken Sørensen

MIWULA skriver:

Ja det er rigtigt men vi har valgt januar 2012 da vi blir viet på rådhuset her den 8 januar 2011

Hvor dejligt... Et tillykke på forhånd

Anmeld

17. december 2010

Isabella_mor

min svoger og svigerinde sendte først en "sæt kryds i kalenderen denne dato" kort ud ca 6 mdr før brylluppet. så man vidste at den dag skulle man til bryllup. og så ca 4 mdr før fik man den rigtige invitation... og så med S.U senest 2 eller mdr ca før brylluppet.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.